Gå til innhold

Hjemmesiden til et skisenter...

Anbefalte innlegg

ang. betalt og ikke betalt:

Selv om du i dag ikke får betalt for denne siden, så har mange av de STORE web-utviklerne i dag startet helt på scratch som alle andre og gjort GRATIS arbeid...

Og pga. kvaliteten og "w0w-effekten" folk har fått på kreasjonene til de folka har de fått flere og BETALTE jobber...

et eksempel jeg kom over en dag var en 24 år gammel designer fra massachusetts (ok.. skrev ikke det der riktig..) som hadde interesse for digital media og begynte å lage sider GRATIS for venner og kjente.. da var han 18.. I dag har han jobba i over 4 år med design av alt fra websider til produkt-emballasje, og tjener MER enn godt nok til å klare seg selv.. Og det var pga de GRATIS sidene han laget fra han var 18 som igjen gjorde at han fikk nye betalte oppdrag senere.. (nå er jo jeg så glemsk og n00b at jeg glemte å bookmarke sia hans på deviantart, men.. ja..)

moralen er: selv om du i dag ikke får 10.000,- for en side du lager, vil denne i fremtiden kanskje ha en del å si når du skal søke jobb eller andre er på utsikt etter noen til å designe noe for seg.. og som igjen kan lede til en bra betalt karriere innen et fag du trives med... Så sørg alltid for å gi ditt beste i enhver kreasjon... det kan lønne seg i det lange løp.. selv om du ikke får betalt for det...

(det er ingen som betaler noen for å designe en side for dem om du viser en ræva side og legger til "fikk ikke betalt for den, så gadd ikke å gjøre den noe bra, men hvis jeg får betalt så gjør jeg det bra altså.. helt sikkert".. )

that's all folks..

..

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...