GolfBag Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 FÅR IKKE BETALT!!! Tenk. Ja, HalTan brukte mye tid på å skrive det innlegget og derfor refresha han ikke. Poenget med denne posten blir at HalTan faktisk brukte tid på å skrive. Han ofra litt av sin dyrebar fredagskvelds-tid til å gi kritikk for en webside. Tenk deg derfor om før du, som nyter godt av HalTans handling, blir sur. FÅR IKKE BETALT!!! Okei. Men hvilken rett har du egentlig til å bli sur på HalTan og oss andre for det? Du informerte oss ikke om det før et stykke ut i tråden, vetu. *håper vi ikke bygger opp til en tjcombo-ditto* Regnet ikke med at noen i sin villeste fantasi kunne finne på at jeg ville ta betalt for det der... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Alternativet heter: "ingen side"... Alternativet er så vidt jeg vet at du lager en bedre side. Hvorfor poster du siden hger, uansett, om du ikke er interessert i å få konstruktiv kritikk fra folk som kan dette, og rette deg etter det? Er dette en skrytepost som gikk skeis? nå ble jeg litt usikker på om du er bøg eller ikke, men jeg hadde i hvert fall ikke valgt skisenter etter fargen på hjemmesiden... mer viktig er det at alt er oversiktelig, vel? Min legning er nokså uinteressant. Poenget er at siden din hverken er oversiktlig nok, (les: det jeg skrev om typografien), eller holder mål rent grafisk. Fargeteori, hørt om det? Fargene vi "utsettes for" påvirker humøret vårt, og vårt inntrykk av ting. Det er en VIKTIG del av det å markedsføre seg. Er jeg "BØG" fordi jeg ber deg ta dette til etterettning? Er det å være "BØG", det samme som å gi gode tips og faktisk forsøke å hjelpe deg med å jobbe fram en så god side som mulig? Man skal være bevisst på hva man faktisk gjør vet du, gutten min. Edit: frames i bildegalleri ja... tror du folk vil klikke frem og tilbake hele tiden? Jeg tror folk kan tenke seg ett (ferdig) thumbnailsystem. Noe som også innebærer minimalt med arbeide for deg. Forøvrig synes jeg det er nokså kjipt at du holder en slik arrogant tone. Vi er her kun for å HJELPE deg. Men med en gang du får det spor av negativ kritikk går du på offensiven, istedet for å rette deg etter det, henholdsvis for å forbedre siden. Hvis du ikke er interessert i å rette deg etter kritikk, eller ihvertfall vurdere den, hvorfor i alle dager poster du her? ... Nå var det DU som tok det som et skjellsord... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Nei folkens, dette var ikke en skrytepost som gikk skeis... jeg var faktisk på jakt etter enkle grep som kan gjøre sidene bedre... det er uaktuelt å lage nye sider... Jeg har notert meg: * mindre flashy mouseover * mer dominerende logo med bedre design * kanskje andre fargevalg * fonts over til helvetica/verdana * bilder med folk på (går bare ann å ta bilder et par ganger i året da) * annen linkfarge Flere grafiske elementer skal vurderes, men husk for all del at dette ikke er en showoff-side og at jeg har begrensede webkunnskaper. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Gud bedre! er du her for å ta imot kritikk eller hva? Med den tonen du har synes jeg personlig at du burde lagd denne tråden i "Søppeldiskusjoner"-kategorien. Ro deg ned, mann! Takk. edit: dette innlegget skulle vært ca. 5 plasser lenger opp. Endret 19. mars 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 FÅR IKKE BETALT!!! Selv om du får betalt eller ikke, så syns jeg du bør legge litt mer tanke i fargevalget, oppsett etc... Når det er snakk om et skisenter syns jeg ikke du bare skal drite i å gjøre en grundig jobb. Som Sigmoideus sa, en webside er tross alt ofte førsteinntrykket mange får av et skisenter. Når det gjelder din evne til å ta imot kritikk har du mye å gå på Er så og si ganske enig med det de fleste andre har gitt uttrykk for i denne tråden, så jeg ser ikke poenget i å ramse det opp igjen. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Når det gjelder din evne til å ta imot kritikk har du mye å gå på Hehe, det får være dine ord.. men nå var det vel HalTan's angripende tone jeg reagerte på... Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Tips: - Ro ned! - Test siden din i flere browsere (IE, Mozilla, Opera, Firefox...) - Test i flere oppløsninger - Hvis du først skal bruke et WYSIWYG-program, så bruk for all del ikke FP 4. Dreamwaver (2004) MX er mye bedre (ja, det koster penger, men man har da alltids trialversjonen) - Svart og hvitt funker dårlig (les: (nesten) aldri) sammen. http://colormatcher.dk/ (EDIT: Ikke det nei... Noen som har URL'en?) funker fin-fint - Ro ned! Endret 19. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 men nå var det vel HalTan's angripende tone jeg reagerte på... Og han igjen reagerte på din avvisende og arrogante tone Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 http://colormatch.dk/ --> minus "er" PT Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Heyhey, legg in hvitt der.. og hva får dere? sort? woot? oj? Alle farger i colormatch passer med både sort og hvitt, så da er det bare å velge og vrake.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Heyhey, legg in hvitt der.. og hva får dere? sort? woot? oj? Alle farger i colormatch passer med både sort og hvitt, så da er det bare å velge og vrake.. Jeg går ut fra at du kødda der! Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Alle farger i colormatch passer med både sort og hvitt, så da er det bare å velge og vrake.. *dyyyt!* Guess again Og nok en gang, demp den arrogante og avvisende tonen din... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Alle farger i colormatch passer med både sort og hvitt, så da er det bare å velge og vrake.. *dyyyt!* Guess again Og nok en gang, demp den arrogante og avvisende tonen din... Ok, jeg hadde tydeligvis ikke dradd alle strekene bortover, nå ser jeg det jeg også.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Heyhey, legg in hvitt der.. og hva får dere? sort? woot? oj? Du har faktisk et poeng der. Leste faktisk en artikkel om disse "fargeberegingene" en gang, der konklusjonen var at en del av verdiene som kommer frem av disse utregningene faktisk ikke "holder mål". Jeg har aldri basert et fargevalg på resultater fra en kalkulator, kommer heller aldri til å gjøre det. Men en liten pekepinn kan det kanskje være. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Hvordan skal jeg få banneren mer synlig? Edit: hvis noen svarer på dette har de faktisk hjelpt meg, konstruktivt... ikke destruktivt Endret 19. mars 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Edit: hvis noen svarer på dette har de faktisk hjelpt meg, konstruktivt... ikke destruktivt Så du mener at alt vi har sagt til nå har vært destruktivt? Nice going, Einstein Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Jeg håper så intenst at den tråden her plutselig bare opphører.. Når man vil ha kritikk er det da for pokker mulig å opptre med normal folkeskikk.. edit: med det siste innlegget til golfbag'en velger jeg å understreke forrige utsagn. Endret 19. mars 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Edit: hvis noen svarer på dette har de faktisk hjelpt meg, konstruktivt... ikke destruktivt Så du mener at alt vi har sagt til nå har vært destruktivt? Nice going, Einstein Hahaha (Hvem var det som hadde copyright på denne? ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvordan skal jeg få banneren mer synlig? Edit: hvis noen svarer på dette har de faktisk hjelpt meg, konstruktivt... ikke destruktivt Alvorlig talt mann. Nå trodde jeg stormen ahdde stillnet, og sammarbeidsviljen var på topp. Men den gang ei. Jeg har enda ikke sett "destruktiv" kritikk i denne tråden. Alt so mer sagt, er sagt for å hjelpe DEG å utarbeide en bedre side Natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå