ASW Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Begyner å gå lei av dem jeg har og lurer på hva dere anbefaler Jeg har prøvd: NWN (klart ut) Arcanum (klart ut) Baldursgate 1/2 Icewind dale 1/2 Tempel of elemental evl Dungen sige (klart ut) Fins det andre brae spill Kom med alle anbefalinger Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Morrowind, Diablo 2, Gothic 2 og KOTOR Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 test kotor, der har du masse rpg i mange timer fremover ! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fallout I og Fallout II "A post nuclear role playing game" Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fallout I og Fallout II "A post nuclear role playing game" Alltid er jeg for sen Men seriøst: Bedre rollespill finnes ikke!! Løp å kjøp Ennå ikke fått tak i et med mer frihet og dybde samt muligheter når det kommer til character building. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Morrowind, Diablo 2, Gothic 2 og KOTOR Du kan ikke nevne Diablo i samme åndedrag som de andre spillene der Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 JO, det kan jeg, Diablo2 er mer action, men likevel et like bra spill. Dermed Basta. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 JO, det kan jeg, Diablo2 er mer action, men likevel et like bra spill. Dermed Basta. Amen broder! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Har ikke sagt D2 er dårlig, men det er ikke mye rollespill sammenlignet med de andre spillene i lista. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Fallout I og Fallout II Begge to, samt Fallout Tactics kan nå kjøpes for 299,- mange, mange steder. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg liker ikke diablospill serlig gådt selv om jeg har spilt dungen sige. Jeg glømte og si at jeg også har prøvd morowind og Gothic 2 . Når det gjelder Gothic 2, er det nytt eller gammelt. Det er mulig det er enern jeg har prøvd. Hvordan er Gothic 2 Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Du sier du har klart dungeon siege.. Er det med expansion? hvis ikke så er jo det en ting og teste. Ellers vil jeg anbefale KOTOR all the way. Det er også nå Confirmed at KOTOR 2 kommer ut http://www.gamershell.com/news_BStarWarsKn...softheOld.shtml Så kansje det her er noe og vente på Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Anbefaler morrowind.Tror nok KOTOR er også bra,men jeg har ikke prøvd det.Så ikke posten din om at du har prøvd morrowind før nå. Endret 20. mars 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Stemmen min går nok også til KOTOR, selv om den ikke bør være relevant, da jeg kun har spilt en 2-3 RPG-pill Liker ikke sjangeren generelt, men KOTOR var Endret 20. mars 2004 av RatmFan Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 KotOR er, med Baldur's Gate 2, det beste spillet jeg noensinne har hatt æren av å runde. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 PlaneScape: Torment Kan være vanskelig å få tak på i dag, men sjekk bruktmarkeder eller spør vennene dine om de har det. Kanskje Deus Ex (1'ern)? Den har jo en del RPG i seg, og er kjempe morsomt! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Synes oppriktig det er trist at folk som spiller mye RPG og diskuterer det her gang på gang glemmer et av de virkelige toppspillene. Et spill som definitivt er langt bedre enn en del av spillene som gjerne blir foreslått. Snakker selvsagt om Divine Divinity som seriøst ikke står mye tilbake for BG og BG2. Det er i mine øyne langt bedre enn for eksempel Neverwinter Nights. Hvorfor i alle dager er det umulig å få folk til å få øynene opp for _geniale_ spill fra små utviklere? Divine Divinity har god stemning, er ulineært og har en bråte av artige quests. Det tilbyr heftig mange timer med skikkelig god underholdning. I tillegg fåes det til en 100-lapp fordi folk (dessverre) har nektet å få opp øynene for at det finnes. Det er virkelig trist at det skal være så vanskelig å nå ut med kvalitetsspill for ukjente utviklere/utgivere. Endret 20. mars 2004 av Aasgaard Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Synes oppriktig det er trist at folk som spiller mye RPG og diskuterer det her gang på gang glemmer et av de virkelige toppspillene. Et spill som definitivt er langt bedre enn en del av spillene gjerne blir foreslått. Snakker selvsagt om Divine Divinity som seriøst ikke står mye tilbake for BG og BG2. Det er i mine øyne langt bedre enn for eksempel Neverwinter Nights. Hvorfor i alle dager er det umulig å få folk til å få øynene opp for _geniale_ spill fra små utviklere? Slapp av, slapp av, jeg har tenkt til å kjøpe Beyond Divinity Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Slapp av, slapp av, jeg har tenkt til å kjøpe Beyond Divinity Godt, godt. Men du burde ha Divine Divinity også. Ikke noe enten/eller her. Ja takk, begge deler! Lenke til kommentar
bodil11 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Gothic 2 beste rollespillet! dette burde alle prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå