Gondul Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fikk et tips av en kompis i dag om at jeg burde sjekke ut dette firma Det så jo meget spennende ut og hørtes nesten for fantastisk ut. Men så kommer tvilen, er dette seriøst, er det noen som har hørt om dem, er det noen som har etablert seg som kunde der? Selvfølgelig kan jeg sjekke med forbrukerrådet osv, men tenkte jeg ville høre om det var noen som har vært borti dette firmaet. Må si det er en veldig vurderingssak for meg hvis dette virkelig er sant, man kan jo spare en del kroner på det. Alle svar mottas med takk. Lenke til kommentar
skolegutt Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hei. Jeg fant ut jeg bare måtte prøve telio.no, billig telefoni. Så jeg slengte meg på og bestilte telefoni fra dem en god stund før jul. Fikk adapteren for en god mnd siden, var bare å plugge rett i switchen min, plugge en vanlig analogtelefon i adapteren. Så var det bare å ringe. Fungerer kjempe bra. Anbefalles. mvh Skolegutt Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sjekk denne , sier det meste fra oktober og til i dag. Lenke til kommentar
ermj Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 jeg synes også det ser spennende ut, men er litt skeptisk. Skulle gjerne fått tilbakemeldinger fra dem som har prøvd, hvordan er samtalekvaliteten? er det noen problemer? Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Har null erfaring selv men har tenkt å bestille når jeg kommer hjem til Norge om et par uker. Derimot kan man sjekke denne som ligger på forumsidene til Telio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå