Azizel Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) jajaja Endret 25. april 2004 av Azizel Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kanskje du ikke har fått det med deg men her inne diskuteres ikke piratkopier.... Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fra retningslinjene: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. i tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post. Såvidt jeg vet, så har Far Cry release 23.mars i USA, du bør kanskje vente til da med å poste trobleshootingspørsmål her på hw.no Hadde du sagt "Far Cry Demoen" hadde det vært noe helt annet... Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Ok. Beklager jeg hviste ikke det. kan jeg legge det inn igjen den 23 da Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ja for nå vet jo alle at du har en piratkopi.....herregud mann! Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 So??? DET ER IKKE lov å diskutere warez here på forumet derfor ! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hmmm....enkelte er visst ikke så raske i oppfattelsen Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg sa unskjuld jeg hviste ikke det. hva skall jeg jøre da??? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Hmmm....enkelte er visst ikke så raske i oppfattelsen Må bare quote denne. Det er min plikt. Jeg sa unskjuld jeg hviste ikke det. hva skall jeg jøre da??? Kjøpe spillet orginalt for penger når det kommer ut! Endret 19. mars 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har bestilt det for 2 uker siden. men klarte ikke å vente til jeg får det i posten så jeg måtte bare prøve spillet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 så lenge du sier du har forhåndbestilt det men lastet det ned pga du ikke klart å vente så tipper jeg gamer.no godtar det, slik var det hvertfall med star wars kotor Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Gleder meg sykt til dette spillet. Har bestilt det fra gamesmix. Håper det kommer på releasedato neste torsdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå