forum1234 Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Ta og låst opp bruene på cpu en .... Dere vil finne eg guid her på overklokking.no en plass Lenke til kommentar
vegge Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hvis noen vet hvordan denne posten kan slettes så gjør akkurat det! Problemet er løst. Espen har skylda... det var jo så enkelt. Ja, som sagt, håper denne posten blir sletta snart... Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Gå inn på rediger deretter slett melding, vanskeligere er det ikke Lenke til kommentar
vegge Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Ja, jeg har jo slettet poster før, men denne gangen gikk det ikke... Jeg slettet riktignok de to meldingene mine, men poster er her jo fortsatt. Kjære moderatorer, bare fjern posten. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Lurer på om jeg skal komme med ett bidrag slik at posten holder seg på forsiden til ok.no.. Følte bare for det.. Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Ja slik at alle kommer innom og ser hvor mye lurt det står her Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Jason: Riktig! 10 poeng til deg! Tror denne "tråden" kommer til å få mye publisitet.. Lenke til kommentar
Ferdis Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hvor mye kan jeg overklokke en intel celeron 400 uten at det smeller. Lenke til kommentar
Ferdis Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hvor mye kan jeg overklokke en intel celeron 400 uten at det smeller. Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Viss du ikke slutter og spame no så SMELLER det både for meg og for din kjære celleron 400 :sad: :sad: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Føler at jeg bør skrive noe her, ettersom jeg har skylda for denne "ulure" tråden. En venn ville nemlig klokke sin Amd XP 1500+, men i bios klarte vi ikke å stille på fsb. "Key in a dec number" var en melding jeg aldri hadde sett før... Jeg postet derfor denne tråden her på overklokking, og 2 min etterpå hører jeg Espen snakke om å kjøre maskinen på 1700+ Han hadde da funnet ut av biosinnstillingene, og det var jo latterlig enkelt. (jeg var bare ikke vant med annet enn min egen bios...) Prøvde umiddelbart å slette denne tråden, men det gikk ikke. Kanskje fordi jeg da allerede hadde fått svar... Ellers står dere fritt til å skrive mye tull i denne tråden. Den har liksom mistet sin opprinnelige hensikt. Sååå... er det noen som vil kjøpe et fint brukt Aopen HX08 kabinett? Mail meg på [email protected] da! Og til dere moderatorer; har dere tatt helt påskeferie? Eller synes dere bare denne tråden var så gøy at dere ikke VIL slette den..? Lenke til kommentar
siggizz Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 hm....siden det var bare dritt på dere kan jeg jo komme med et lite SPM. Jeg venter en Athlon 1900+ og lurer på hvor mye jeg kan overklokke den med den nyeste swiftech-ribba(huska ikke prod. navn) Jeg har også en vifte fra papst og på de står det aldri oppnevnt noe topppungt den klarer så jeg bare lurte lissom...... Jeg er ikke noen erfaren overklokker men har overklokket en stund...om jeg skal si det selv....og bare lurte på om det er verdt alt bryet med å låse opp hele XP'en ?? Det er jo en omfattende opprasjon!!! Siggizz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå