Broseen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Hva er den rimeligste bærbare pc`n jeg kan få tak i til å se film/dvd. Skal kun bruke den til dette (lange bussturer) så den trenger ikke duge til noe annet. Ville gjerne hatt widescreenskjerm, men dette finnes vel bare på de dyre modellene? Endret 19. mars 2004 av Broseen Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Widescreen er bare på dyre modeller ja. Men hvor mye kunne du tenkt deg å bruke på en pc? Du finner maskiner til rundt 8000,- Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 må jo tenke litt på batteritid her da... ikke så mange av de billige som har timevis med film ved bruk av batteriet. bare ha det i bakhodet. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er sant. Hva med en bærbar dvd spiller isteden? De koster ikke allverden. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er ikke det billigere å kjøpe et ekstra batteri? En en dyr maskin med et godt batteri? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er ikke det billigere å kjøpe et ekstra batteri? En en dyr maskin med et godt batteri? er det ikke utrolig tungvindt og bytte batteri hele tiden da? spesielt hvis det er midt i en spenende film. Også må man lade opp begge bateriene når man kommer hjem. Jeg ville heller gått for en bærbar dvd spiller. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hva med en sånn her? Utrolig kul ihvertfall. Da kan du også høre på musikk på bussturen. Vet ikke hvor lang batteritid den har, men det problemet vil du støte på uansett hvilken løsning du velger. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg selv ville valgt en iBook uten å tvile et sekund! www.apple.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå