andrevr Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 skal bruke en boks som kobles til vga på en bærbar pc. Boksen får strøm fra pcen gjennom en kontakt som kobles til ps2 kontakten på den bærbare pcen. Problemet er at jeg ikke har ps2 kontakt på min bærbare pc. Jeg har kun usb og parallell kontakt. Finnes det en overgang slik at jeg kan koble til boksen til parallell eller usb?? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 en slik overgang eksisterer har en slik en selv. Hadde tatt turen på chlasern å spurt der, er 95% sikker på at de har en slik du leter etter. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Den over som killer336 nevnte duger den, men det finnes en enda enklere som er mye billigere siden den er bare omformer uten kabel og til bare en port. Hadde tatt turen til en elkjøp/databutikk/clas ohlson og kjøpt der. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Clas Ohlson har en til 298,- ! =) Var innom der forrige uke og leita etter det. Tasturet og musa som jeg skal bruke det til kosta 299,- så jeg gidder nok ikke det. ... Så nå på den på komplett. var jo like dyr... Og litt til.. shit... Er heldigvis min far som har kjøpt den eldgamle tastaturet.. han får nok gå og bytte det og kjøpe et litt bedre tastur med usb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå