Gå til innhold

Surround på mp3?

Anbefalte innlegg

Kommer dette til å forrandre musikkk bilde til det bedre elller, klarer ikke fårestille meg å høre mp3 samlingen min i Surround lissom. Men jeg har selsagt store forventninger da. Har dere noen formeninger ang dette så vil jeg gjerne høre de :thumbup: "alt nytt er velkommen så lenge det funker"

Kommer vel til å gjøre nokk et hugg i lommeboken er jeg redd :laugh: hvis HW.no tester det med bra resultat da ;) Alt for musiiken vittu :thumbs:

Kan lese litt om det her hvis dere ikke allerede har gjort det da :cool:

http://itavisen.no/art/1303131.html

Edit: beklager viste vist feil link, men den er rette nå.

Endret av Spyder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og hører på "sorround" allerede jeg ;)

Har en slik 3D knapp på mine høyttaler som gjør at den lager lyd i bak høyttalerene også :p Blir jo ikke helt skikkelig men det er da sorround på en måte.

De bakre høttalerene spiller bare noen bestemte toner og spiller ikke "tale".

Lenke til kommentar
Det jeg har testa så er det ikke noe bedre med surround enn stereo, heller tvert om. Var litt kult med en gang, men fant til slutt ut at jeg foretrekker stereo.

Hvilket system prøvde du da? Har lyst å høre det selv bare for å gjort det men jeg tviler på at det kan bli bedre en stereo;)

Lenke til kommentar
Surround er bra til film og "live"-opptak. Til vanlig musikk rett fra plata er stereo klart best. Selvsagt bare min subjektive mening da ;)

Dette er vel helt sikkert fordi slike opptak er gjort med tanke på Stereo-lytting.

Hørt på noe DVD-A, sorround, og synes at lydbildet blir mye bedre!

Lenke til kommentar

Dei var ikkje alltid heilt heldige i stereoens barndom, heller. På ein Beatles-kassett eg har er vokal og gitar i eine høgtalaren og bass og trommer i den andre ;)

Eg har òg prøvd juksesurround på eit billeg heimekinoanlegg. Totalt ubrukeleg, med lyd som for på kryss og tvers utan særleg mål og meining. Om eg berre hadde kunna spelt vanleg stereo i fire høgtalarar ville det vore greitt, men det var jo ikkje mogleg... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...