weliiiss3245 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 er det noen som vet hvordan man importerer egne musikfiler inn på battlefield vietnam? vis det går då. Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har ikke testet fullversjonen, men når jeg var på pressevisningen var det mulig å legg MP3-er rett inn i en My Music-katalog. Sjekk om du har en slik katalog og forsøk å legge filer der. Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) jeg fant en mappe som hett my music. men der kunne jeg kun legge in sånn ca 4-5 sanger. viss eg tok mer kom jeg bare utav hele spillet når eg skule begynne. alle de andre sangene som var innlagt i spillet kunne jeg ikke høre på mens eg hadde min egne. Endret 19. mars 2004 av kristoffer88 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Har selv ikke prøvd dette, men kameraten min gjorde det og det resulterte i at spillet ikke klarte å kjøre normalt. Stor flikkering under introen o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå