Magpal Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tror sendo x må være den ultimate telefon når den kommer om ikke så lenge. Eneste tingen jeg savner på telefonen er 1,3mp kamera, men det er en bagatell. Er det bare jeg som synes denne kommer til å bli et ultimatum i samlingen? et MÅ ha produkt. Høres jo ekstremt bra ut i følge amobil crewet på cebit messen! Det eneste jeg savnet i "testen" var å se blitzen i action. Begynner å nærme seg med stormskritt til den kommer nå. Noen som vet hvordan det går an å få tak i sendoen hvis den ikke kommer til norge? Finnes det nettbutikker du kan stole på fra england feks.? Gleder meg Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 helt grei mobil det.. Men da endel større enn 7610 som har de fleste lignende funksjoner + mp kamera.. men men, det får være opp til èn og enhver.. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Synes selv at designet på 7610 var rævva! Er vel en stor grunn til at jeg heller vil ha sendoen. En annen ting er blitz'en og høyttaleren på X som visst nok skal være av rimelig god kvalitet. joystick er også kjekt å ha. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Den svarte og røde utgaven av 7610 er faktisk ganske lekker. Men hva med den nye samsungen da? Den har jo symbian + mega piksel. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Den burde så absolutt ha 1.3Mpx-kamera da. der har du største problemet med å ikke lansere ting i tide: De blir ikke bra nok lengre. Får håpe de hvier ut en ny versjon snart :/ Endret 20. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 støtter sendoen bare bilder i 640x480 oppløsninger?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 støtter sendoen bare bilder i 640x480 oppløsninger?? Ja, den ble jo publisert i oktober i fjor Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Synes selv at designet på 7610 var rævva! Er vel en stor grunn til at jeg heller vil ha sendoen. En annen ting er blitz'en og høyttaleren på X som visst nok skal være av rimelig god kvalitet. joystick er også kjekt å ha. Skal du ha joystick må du gå for 6600 eller SX1, for det har verken 7610'n eller Sendo'n... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Synes selv at designet på 7610 var rævva! Er vel en stor grunn til at jeg heller vil ha sendoen. En annen ting er blitz'en og høyttaleren på X som visst nok skal være av rimelig god kvalitet. joystick er også kjekt å ha. Skal du ha joystick må du gå for 6600 eller SX1, for det har verken 7610'n eller Sendo'n... Sendoen har joystick Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Et stort pluss med Sendo'en er jo at den tar opp film med 30 bilder i sekundet, det har ikke jeg sett på noen andre telefoner. Da vil man kunne ta opp film uten den hakkinga som er på videotelefoner i dag. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Et stort pluss med Sendo'en er jo at den tar opp film med 30 bilder i sekundet, det har ikke jeg sett på noen andre telefoner. Da vil man kunne ta opp film uten den hakkinga som er på videotelefoner i dag. Tror nok desverre at det fortsatt vil bli en del hakking, det er jo tross al bare en mobil Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Et stort pluss med Sendo'en er jo at den tar opp film med 30 bilder i sekundet, det har ikke jeg sett på noen andre telefoner. Da vil man kunne ta opp film uten den hakkinga som er på videotelefoner i dag. Sendo har faktisk aldri sagt at telefonen TAR OPP 30 bilder i sekundet, men de har sagt at søkeren viser 30bilder i sekundet.. Lurer litt på om de mener at den tar opp i 30bilder i sekundet? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg tror nok at den vil ta opp film uten hakking, det er jo tross alt en av deres sterkeste funksjon, at den nettopp skal kunne ta opp film helt glatt. Men nå skal ikke jeg si at den gjør det, men vil inderlig håpe for Sendo's skyld at de ikke snakker vås om deres trumfkort. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Synes selv at designet på 7610 var rævva! Er vel en stor grunn til at jeg heller vil ha sendoen. En annen ting er blitz'en og høyttaleren på X som visst nok skal være av rimelig god kvalitet. joystick er også kjekt å ha. Skal du ha joystick må du gå for 6600 eller SX1, for det har verken 7610'n eller Sendo'n... Sendoen har joystick Du kan da ikke kalle det der for en joystick. En brystvorte er jo faktisk større enn den lille knappen der. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) >zip< Endret 22. mars 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Synes selv at designet på 7610 var rævva! Er vel en stor grunn til at jeg heller vil ha sendoen. En annen ting er blitz'en og høyttaleren på X som visst nok skal være av rimelig god kvalitet. joystick er også kjekt å ha. Skal du ha joystick må du gå for 6600 eller SX1, for det har verken 7610'n eller Sendo'n... Sendoen har joystick Du kan da ikke kalle det der for en joystick. En brystvorte er jo faktisk større enn den lille knappen der. -----Slettet-------(det ble for dumt ) Endret 22. mars 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg tror jeg vet hva dere gutter hadde i tankene. Jeg kunne valgt noe verre, men valgte brystvorte istedenfor Lenke til kommentar
@b Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Synes selv at designet på 7610 var rævva! Er vel en stor grunn til at jeg heller vil ha sendoen. En annen ting er blitz'en og høyttaleren på X som visst nok skal være av rimelig god kvalitet. joystick er også kjekt å ha. Skal du ha joystick må du gå for 6600 eller SX1, for det har verken 7610'n eller Sendo'n... Sendoen har joystick Altså, må bare kommentere dette. Det er en 5-veis joypad, i følge brukermanualen til Sendo X. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvor har du fått tak i bruker manualen om jeg tør spørre Lenke til kommentar
@b Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Hvor har du fått tak i bruker manualen om jeg tør spørre På forumet på sendo-x.com så klart. Endret 2. april 2004 av @b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå