Gå til innhold

Sendo X

Anbefalte innlegg

Tror sendo x må være den ultimate telefon når den kommer om ikke så lenge. Eneste tingen jeg savner på telefonen er 1,3mp kamera, men det er en bagatell.

Er det bare jeg som synes denne kommer til å bli et ultimatum i samlingen? et MÅ ha produkt. Høres jo ekstremt bra ut i følge amobil crewet på cebit messen! Det eneste jeg savnet i "testen" var å se blitzen i action.

Begynner å nærme seg med stormskritt til den kommer nå. Noen som vet hvordan det går an å få tak i sendoen hvis den ikke kommer til norge? Finnes det nettbutikker du kan stole på fra england feks.?

Gleder meg :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes selv at designet på 7610 var rævva! Er vel en stor grunn til at jeg heller vil ha sendoen. En annen ting er blitz'en og høyttaleren på X som visst nok skal være av rimelig god kvalitet. joystick er også kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Synes selv at designet på 7610 var rævva! Er vel en stor grunn til at jeg heller vil ha sendoen. En annen ting er blitz'en og høyttaleren på X som visst nok skal være av rimelig god kvalitet. joystick er også kjekt å ha.

Skal du ha joystick må du gå for 6600 eller SX1, for det har verken 7610'n eller Sendo'n...

Lenke til kommentar

Skal du ha joystick må du gå for 6600 eller SX1, for det har verken 7610'n eller Sendo'n...

Sendoen har joystick ;)

sendo_x_side.jpg

Lenke til kommentar
Et stort pluss med Sendo'en er jo at den tar opp film med 30 bilder i sekundet, det har ikke jeg sett på noen andre telefoner. Da vil man kunne ta opp film uten den hakkinga som er på videotelefoner i dag.

Sendo har faktisk aldri sagt at telefonen TAR OPP 30 bilder i sekundet, men de har sagt at søkeren viser 30bilder i sekundet.. Lurer litt på om de mener at den tar opp i 30bilder i sekundet?

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at den vil ta opp film uten hakking, det er jo tross alt en av deres sterkeste funksjon, at den nettopp skal kunne ta opp film helt glatt.

Men nå skal ikke jeg si at den gjør det, men vil inderlig håpe for Sendo's skyld at de ikke snakker vås om deres trumfkort.

Lenke til kommentar

Sendoen har joystick ;)

sendo_x_side.jpg

Du kan da ikke kalle det der for en joystick. En brystvorte er jo faktisk større enn den lille knappen der.

Lenke til kommentar

Sendoen har joystick ;)

sendo_x_side.jpg

Du kan da ikke kalle det der for en joystick. En brystvorte er jo faktisk større enn den lille knappen der.

-----Slettet-------(det ble for dumt :p )

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sendoen har joystick ;)

sendo_x_side.jpg

Altså, må bare kommentere dette. Det er en 5-veis joypad, i følge brukermanualen til Sendo X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...