hwlars Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hva syns dere om siden min? HJ-L Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Greit, litt små symboler . Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) ...at du mangler alt for mye til at jeg skal kunne vurdere den. Sleng inn noe innhold, skal du ha en tilsynelatende gfx-basert side (to ht-bilder), trenger du mer gfx enn som så. Sleng inn noe Lorem Ipsum osv, om du ikke har eget innhold å legge til. Fargekomboen er ikke særlig bra, verken den røde eller den blå passer med gråfargen, og iallefall ikke de to sammen. (det norske flagget er stygt ) EDIT: Times nederst!? EDIT2: shoutboxsiden var pen. Lag hele sida di i den stilen. Endret 19. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Crack Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) ...litt lite innhold...kanskje... EDIT: weee! innlegg nr. 50 Endret 19. mars 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Einaste som slo meg var at "menyheadlinen" minna _veldig_ om dei som er på www.epleweb.tk Ellers er der for lite til at det skal gå an å vurdere det som et design. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Vel, indexen var ikke for mye å skryte av. Standard linkfarge, Times, og feilplassert tekst i header er ikke imponerede. En utydelig overskrift til menyen trekker ned. Forumsiden og Shoutbox-siden har du ikke laget selv så det kommenterer jeg ikke. Jeg ser gjerne en ny utgave med mer innhold. Tror ikke du er så gammel i gamet, så jeg sier ok. 1 ilder fra meg. INSPIratioN Lenke til kommentar
dms Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Mind if I ask - Hvorfor har du et forum på en side som handler om ingenting (les: null innhold whatsoever)? Om designet er det fint lite å si ettersom det er fullstendig fraværende. Spør om tilbakemelding når du har litt mer å fare med enn 2 minutters arbeid. Jeg ser forresten at du har fått med deg den obligatoriske Copyright-notisen. Søtt. Edit: Jeg ser at du er 12 år, så ikke ta tilbakemeldingen altfor tungt. Det er gøy at folk starter med webdesign tidlig Endret 19. mars 2004 av dms Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Einaste som slo meg var at "menyheadlinen" minna _veldig_ om dei som er på www.epleweb.tk My thoughts exactly Ellers: Fin font i menyen, de to andre er vel arial og times? Kjedelig header... Så ja, det var ikke så mye å gi tilbakemelding på Endret 19. mars 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Einaste som slo meg var at "menyheadlinen" minna _veldig_ om dei som er på www.epleweb.tk My thoughts exactly Ellers: Fin font i menyen, de to andre er vel arial og times? Kjedelig header... Så ja, det var ikke så mye å gi tilbakemelding på Arial er jo en grei nok font. Sånn midt-i-mellom fin liksom, men times er til å spy av Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 OK, har laget en ny en, men skal bare få FileZilla til å virke. Håper Include scriptet virket... Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Sjekka nettopp frac.dk siden, var helt klikka *ikke rart at jeg ikke fikk koblet opp* Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 den var dødtrøtt.... få noe border eller lignende til å skille meny og innhold få en skikkelig header få en skikkelig footer få en skikkelig meny Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Har nå oppdatert siden Hva syns dere om den? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg mener enda du bør bygge hele siden i samme stil som den siden shotboxen er på. Det burde ikke være vanskelig, og vil se mye bedre ut. Skal jeg kommentere denne, vil jeg si at den første var bedre. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Neidu.. det der var ikke mye å skrive hjem om Sjekk http://polecat.demoted.org/inspiration for inspirasjon EDIT: "Bare se, men ikke røre" som det så fint heter Endret 21. mars 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg mener enda du bør bygge hele siden i samme stil som den siden shotboxen er på. Det burde ikke være vanskelig, og vil se mye bedre ut. Jeg vil tro at shoutboxen kom i ferdig-innpakket design da... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg mener enda du bør bygge hele siden i samme stil som den siden shotboxen er på. Det burde ikke være vanskelig, og vil se mye bedre ut. Jeg vil tro at shoutboxen kom i ferdig-innpakket design da... Godt mulig, men et fint "utgangspunkt" en kan basere seg på. Lenke til kommentar
kpe Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 ...at du mangler alt for mye til at jeg skal kunne vurdere den. Eni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå