Christian86 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 I fjor gikk jeg til innkjøp av en D800 maskin, via selger hos Dell. Etter en kortere tid viste det seg at den ikke fungerte skikkelig og det var mangler, blant annet under konstruksjon fra fabrikken. Maskinen ble en av fire maskiner Dell sendte, hvorav minst 2 ble ødelagt i frakt. Dette medførte at kunde gjentatte ganger måtte bruke tid og penger på å ringe support og kundeservice for å få avhjelp. Etter hvert ønsket kunde en kompensasjon for alt dette og ble henvist til reklamasjonsavdelingen til Dell. Her ble kunde fortalt at man ikke så at å bytte maskin ville endre kunde sin status og etter gjentatt purring ble kunde avspist med at pengene ville bli utbetalt, men fikk aldri noe svar på hvorvidt kunde kunne få kompenasjon for manglene og service avtale bruddene som teknikere og kunde påviste. Utstyret er sendt inn og bekreftet mottatt for snart 2 uker siden, men kunde har enda ikke sett noe til pengene. Ettersom det ble gjort klart for reklamasjoner at kunde nå ønsket å benytte en annen leverandør, ble det også medelt at pengene var ønsket innen rimelig tid. Pengene har enda ikke kommet og vi får snart forfall på ordren på bærbar som skulle kompensere for Latitude maskinen som ikke ville fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå