bruker1ne Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er det noen som kan hjelpe meg med quick mask i Photoshop 7? Når jeg har fargelagt objektet og velger - select - inverse så får jeg bare hele bildet og ikke objektet. Det kommer opp et vindu som sier at ingen pixler er valgt? har gjort quick mask mange ganger før men aldri vært ute for dette. Om jeg legger nok en quick mask oppå der jeg la den første fungerer det, men da vrker det som det har blitt lagt på et layer til ettersom fargen ikke er den rette, blir litt diffust. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 sikker på at du har valgt riktig layer? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 "Om jeg legger nok en quck mask oppå der jeg la den første.......osv" Sikker på at det er quick mask du snakker om? Lenke til kommentar
bruker1ne Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 [quote name='arve87' date='20/03/2004 : 15:33'] Sikker på at det er quick mask du snakker om? [/quote] Jo..., det er faktisk det. Fant en enkel løsning på dette ved å skumlese en del av trådene på dette glimrende forumet. Vet enda ikke hva som var årsaken til at dette problemet oppsto. Men jeg tok preset på alt og da funket den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå