TheIlluminated Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ettersom jeg ikke har noen erfaringer med PDA så ønsker jeg både erfaringer og anbefalinger. Jeg har bestemt med for å kjøpe en N6230 og i tillegg kjøpe meg en PDA som gir meg resten av funksjonene jeg trenger når jeg er ute på reising. Pris er egentlig ikke av betydning, men burde helst holde seg under 4000. Mye funksjoner setter jeg meget pris på, men trenger strengt tatt ikke å være all verdens heller, det holder med visse "spesialfunksjoner" så lenge mobilen kan gjøre den andre jobben. Stor og koselig skjerm er noe jeg vil ha siden jeg har lyst å overføre bildene fra mobilen over til PDA'en. Noe mer enn det er ikke noe spesielt viktig, notatkalender og kanskje et lite skriveprogram. En PDA som kan brukes både profesjonellt og til skolebruk da jeg skal skolere videre til høsten. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 hp iPAQ Pocket PC h2210, er den å anbefale, ser at det liksom ikke er noen stor forskjell på modellene egentlig. Budsjettet er rimelig greit så det er ikke noe å bry seg om, men jeg ser ikke vits i å kjøpe en større versjon, hva skiller dem? Og har evt. noen her testet en eller fler? Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Basus: h2210 absolutt å anbefale. Den er kjempefin. Har den sjæl og bruker den hver dag. Endret 19. mars 2004 av FrEdRiK-E Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Er det mulig for å oppgradere den, tenker på minne slik at den jobber fortere, eller er det bare et generellt PC-problem som jeg ikke trenger å tenke på? Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er det mulig for å oppgradere den, tenker på minne slik at den jobber fortere, eller er det bare et generellt PC-problem som jeg ikke trenger å tenke på? Trur ikke at det er mulig å oppgradere den med mere RAM. (ikke skyt meg viss jeg tar feil) Men viss du tenker på minne sånn for å lagre dokumenter, programmer, musikk osv på så er det mulig å "oppradere" med et mmc, sd kort. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Ok, vet du om det er lov å ha den på mens man reiser med fly? Kan ikke bruke mobilen på flyet, så en PDA med mp3 kunne vært meget greit. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Bruker selv en iPAQ 5550 m/256MB SD CARD. Har i tillegg tastatur, og bruker denne selv på reiser. Får ikke lov (SAS) til å bruke denne i fly pga WLAN / Bluetooth. Du kan senere kjøpe GPS + Tomtom navigasjon og da har du et helt komplett navigasjonsutstyr til bruk i bilen også. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Kjenner mange som har hatt med h2210 eller andre modeller med bluetooth på fly. De har riktig nok ikke WLAN men de har jo Bluetooth. De skrur bare av bluetooth'en når de går inn i flyet. Har aldri hørt at de har hatt noe problemer med det. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Hørtes kjempeflott ut, var det ikke også mulig å kjøpe WLAN til H2210 som tilbehør? Tror jeg går for en slik en. Takker for svar. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hørtes kjempeflott ut, var det ikke også mulig å kjøpe WLAN til H2210 som tilbehør? Tror jeg går for en slik en. Takker for svar. Jepp det er mulig. Trur det koster 500-600kr for et WLAN cf-kort på komplett.no. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Min erfaring er at cf-wlan kort trekker mye mer strøm enn innebyggete wlan kort, trenger man wlan ville jeg absolutt gått for en med innebygget wlan. Har en Dell x3i og en iPaq H5550, skulle jeg kjøpt selv ville jeg valgt Dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå