scoot Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Idag kjøpte jeg et headset fra biltema, med noe vibrasjons bass greier.. .. Jeg må si jeg ble overasket.. Dette er det deiligste og beste headsetet jeg har brukt, noen gang.. Har noen andre prøvd dette..?? ( ja, de kanke måle seg med Headset til 500- ? , men siden jeg ikke bruker mer en max 300 på headset er dette egentlig bra kvalitet ) . Endret 19. mars 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
eln Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 har hatt 2par selv, Greit headsett men etter 8-10timer med gaming har ivertfall jeg jævli ont i ørene pga at de klemmer såppas hardt Lenke til kommentar
eln Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er akkurat samma headsett som Trust 410bass bare uten mic. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har prøvd de selv og var passe imponert med lyden men som Sc0oT sier så får man litt vondt i ørene ved lengre tid bruk. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Har prøvd de selv og var passe imponert med lyden men som Sc0oT sier så får man litt vondt i ørene ved lengre tid bruk. Er enig, spelte litt nå.. Men uansett er det et GODT kjøp for 239,- kroner.. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Er et meget bra kjøp ja er ikke ofte man ser så bra lyd for en billig penge da Biltema har mye digg de kjøpte en 5 meter kryssa tp kabel i dag til 43 kr det er billig er der ikke!! Go biltema edit: bommert på tastene Endret 19. mars 2004 av Spyder Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Er et meget bra kjøp ja er ikke ofte man ser så bra lyd for en billig penge da Biltema har mye digg de kjøpte en 5 meter kryssa tp kabel i dag til 43 kr det er billig er der ikke!! Go biltema edit: bommert på tastene Jess, biltema har mye rart.. Eneste jeg holder meg unna er CPU kjølere derfra.. De ser ikke lovende ut Og disse høytalerne.. "500Watts subwoofer.." 500 biltema watt ja Lenke til kommentar
eln Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hehehe, de har mye kjekt på biltema men en ting skal jeg si meg sikker på. sykkler og anlegg fra biltema er ikke noe å satse på Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 hehehe, de har mye kjekt på biltema men en ting skal jeg si meg sikker på. sykkler og anlegg fra biltema er ikke noe å satse på Sykler nei, de står ute i regn som reklame, og selv DA ruster de .. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 det er vell dette headsettet bare uten mic. tror jeg Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hehe husker en gang i jeg kjøpte Jensen 12" basser fra de, funka jo bra de en helg men så var det gjort spilte en smule fort høyt ja men billig var de da: Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er ikke mye som imponerer når du eier et sennheiser headset Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Er ikke mye som imponerer når du eier et sennheiser headset Nei, men jeg kjøper ALDRI headset til mer en 300,- kroner.. Rett og slett fordi jeg ikke trenger bedre.. Og da synes jeg at dette headsettet var et bra kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå