NSDAP-Adolf Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg er megselv, har ikke noe med noen andre brukere på dette forum å gjøre. Til FiskePinna: Nasjonal Sosialisme er noe annet enn Sosialisme. Sosialisme og kommunisme er det samme søppelet. Nasjonal sosialisme er for ARIERE! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg er megselv, har ikke noe med noen andre brukere på dette forum å gjøre. Til FiskePinna: Nasjonal Sosialisme er noe annet enn Sosialisme. Sosialisme og kommunisme er det samme søppelet. Nasjonal sosialisme er for ARIERE! Synes kanskje kommunisme er verre, men deretter så kommer klart dere nasjonalsosialister... Jødene fikk Israel av Gud, muslimene er landetyver. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg er megselv, har ikke noe med noen andre brukere på dette forum å gjøre. Til FiskePinna: Nasjonal Sosialisme er noe annet enn Sosialisme. Sosialisme og kommunisme er det samme søppelet. Nasjonal sosialisme er for ARIERE! Du skjønner neppe hva dette dreier seg om. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Slikt gjør det flaut å være hvit Lenke til kommentar
NSDAP-Adolf Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jesus var ARISK! Fordi GUD var hans far, og GUD er også ARISK. Den Ariske rase er guds folk, ikke jødene. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jesus var ARISK! Fordi GUD var hans far, og GUD er også ARISK.Den Ariske rase er guds folk, ikke jødene. Jesus var jødisk. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Du skal ikke slå ihjel Tenk før man tror eh? Lenke til kommentar
NSDAP-Adolf Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Jesus var ARISK! Fordi GUD var hans far, og GUD er også ARISK.Den Ariske rase er guds folk, ikke jødene. Jesus var jødisk. NEI! Jødene drepte ham! Jesus var arisk. ##Brukeren har blitt permanent bannet fra forumet for rasistisk trolling## Endret 31. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
tomf_88 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Fordi jødene drepte han betyr det ikke at han ikke var jøde selv. Det var jo en jøde som drepte Yitzhak Rabin. Slutt å drit deg ut. Vær så snill Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jesus var ARISK! Fordi GUD var hans far, og GUD er også ARISK.Den Ariske rase er guds folk, ikke jødene. Jesus var jødisk. NEI! Jødene drepte ham! Jesus var arisk. jøde forsåvidt, men jødene likte ham jo stort sett ikke... Men blodig sett var Jesus jøde. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jesus var ARISK! Fordi GUD var hans far, og GUD er også ARISK.Den Ariske rase er guds folk, ikke jødene. Jesus var jødisk. NEI! Jødene drepte ham! Jesus var arisk. Var kanskje formuleringen min en smule vanskelig? Jeg tror nok det. Jeg synes igrunn synd på deg, fordi nazismen gjerne kommer til folk med en vanskelig oppvekst. Prøv å lese litt, åpne en bok - og alt vil komme så mye klarere for deg. Du fatter ikke selv hva du står for, nemlig. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jesus var ARISK! Fordi GUD var hans far, og GUD er også ARISK.Den Ariske rase er guds folk, ikke jødene. Jesus var jødisk. NEI! Jødene drepte ham! Jesus var arisk. Pent, du påstår at Jesus, som levde i midtøsten var fra nordeuropa? PENT Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jesus var ARISK! Fordi GUD var hans far, og GUD er også ARISK.Den Ariske rase er guds folk, ikke jødene. Jesus var jødisk. NEI! Jødene drepte ham! Jesus var arisk. Var kanskje formuleringen min en smule vanskelig? Jeg tror nok det. Jeg synes igrunn synd på deg, fordi nazismen gjerne kommer til folk med en vanskelig oppvekst. Prøv å lese litt, åpne en bok - og alt vil komme så mye klarere for deg. Du fatter ikke selv hva du står for, nemlig. støttes Lenke til kommentar
NSDAP-Adolf Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Jesus var ARISK! Fordi GUD var hans far, og GUD er også ARISK.Den Ariske rase er guds folk, ikke jødene. Jesus var jødisk. NEI! Jødene drepte ham! Jesus var arisk. Pent, du påstår at Jesus, som levde i midtøsten var fra nordeuropa? PENT God works in mysterious ways .. ##Brukeren har blitt permanent bannet fra forumet for rasistisk trolling## Endret 31. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Heisann, det sier jeg også. Men hvordan forklare at et barn født av en jødisk kvinne i Israel, skal være arisk? Mai ike fårstå Lenke til kommentar
NSDAP-Adolf Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Det hevdes også at hun var jomfru. "Mai ike fårstå" For Gud er alt mulig. Derfor skapte han den Ariske rase, hans egen rase. Jesus spredte det Ariske budskap. Har du ikke sett bilder av Jesus? En høy lys Arier. ##Brukeren har blitt permanent bannet fra forumet for rasistisk trolling## Endret 31. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Men visst Jesus er arisk, og Gud er arisk, kvifor i alle dager blir Jesus født av jødisk mor. Du skulle no tru at visst Gud var arisk og at han ikkje ønska noke å gjere med jødar at han ville latt Jesus bli født i europa. Fårstår sanneleg ikkje logikken. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det hevdes også at hun var jomfru."Mai ike fårstå" For Gud er alt mulig. Derfor skapte han den Ariske rase, hans egen rase. Jesus spredte det Ariske budskap. Har du ikke sett bilder av Jesus? En høy lys Arier. Er dette et utrdag fra den bibelen som Hitler fikk omskrevet, og som fremhevet seg selv? Er noe Goebbels-oppkok ihvertfall. Husk at Hitler var kvart jødisk. Lenke til kommentar
tomf_88 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvordan har det seg da at gus sa at jødene var hans utvalgte folk? Turte han ikke si hva han egentlig mente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå