PetriZide Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Hei.. Nå som Telenor har fått et nytt linje alternativ er da Tele2 virkelig en konkurent til telenor? Jeg mener de har jo dobbel hastighet for en 100 lapp ekstra... Dette er "garantien" fra tele2 : "[i]Tele2s forretningsfilosofi er at det er bedre å tjene litt penger på mange, i stedet for mye på noen. Det er slik Tele2 skal konkurrere, og få flere og fornøyde kunder[/i]" Vel sånn jeg ser det så er ikke jeg fornøyd før jeg har 2Mbit.. og tele2 kan umulig konkurere med dårligere linje hastigheter.. Noen som vet om tele2 også kommer til å sette opp hastighetene? Endret 20. mars 2004 av PetriZide Lenke til kommentar
reybr Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Per i dag har Tele2 ingen planer om å levere 2mbit linje. Desverre Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 puh... godt jeg ikke kastet meg på Tele2 nå da.Vuderte å bytte fra UPC forrige uke. Den prisgarantien er jo ikke verdt en shit om de ikke har samme produkter. Får se hva de andre gjør. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 De har jo satt ned prisene på produktene sine nå da. Tipper de kommer til å sette opp linjene etter hvert siden Telenor har gjort det. Dette er da min teori og jeg vet ingenting sikkert Lenke til kommentar
reybr Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg blir ikke overrasket hvis de plutselig gjør helomvendig og velger å levere 2mbit, men den beskjeden jeg har fått er at de per i dag ikke har planer om å levere raskere linje enn 1mbit. Spesielt med tanke på at Telenor Networks fra mai setter ned prisene på 1 og 2 mbit linjene Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg vil nok tro at Tele2 ikke bytter slagord. De har jo allerede satt ned prisene vi har i dag da... men om de øker hastigheten vil ikke komme som noe sjokk på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå