Diablito2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 den neon wiren så rå ut Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 nice, kordan cpu vifte er det du har? jeg har en Termaltake Volcano 9 CoolMod Her er link den neon wiren så rå ut thx tenkte først jeg skulle ha den foran vifta men satte på litt kabelsamler å tvinna rundt den Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Men er ikke Termaltake Volcano 9 CoolMod ganske bråkete. Har hørt at den skal bråke nesten like høyt som den kjente 52+db vifta?! edit: Tror det var Delta vifta som bråkte så mye. Endret 12. april 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 ja det er delta som bråker så mye.. men nice mod... tror det vil bli bra om/hvis du får vannkjøling også! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Men er ikke Termaltake Volcano 9 CoolMod ganske bråkete. Har hørt at den skal bråke nesten like høyt som den kjente 52+db vifta?! den bråker veldig lite. har den stabilt på 2000 rpm og da er det behagelig. Skrur den opp til rundt 3-4k når jeg er på lan å allikevel sitter med musikk eller annet på headphones.. Det er jo temp. måler og/eller manuell turtallsregulering på den så.. jeg har tatt av den grillen som gjør at den kalles "coolmod", den lagde bare mer bråk. Har tenkt å sette den en annen plass senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå