kverna Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) **Update Mandag 29/03-04** Hei! Har moddet litt på kabinettet men nå skal jeg modde mer! Planene er som følger: -120mm vifte i fronten (til vannkjøling senere) -80 mm vifte i toppen -vindu og vifte i døra -Lakkere kabinettet i fet farge.. kanskje svart og rød ? kom med forslag! -Som sagt kommer det vannkjøling etter hvert (når jeg har penger ) Bilder så langt: Her er vel ett "før" bilde med bare 80mm vifte i fronten. Nærbilde av viftehullet. Kabinett side med vifte. På denne siden kommer det vindu m.m. (Sry bad bilde kvalitet, har dårlig kamera men det gir vel ett intrykk) Endret 12. april 2004 av kverna Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 bildene er greie til sitt formål.. et tips til lakkinga kan jo være svart, gull og sølv.. eller svart + en av fargene.. du må iallefall stå på, for nye oppdateringer i worklogs er ganske populert hos meg.. (altså jeg liker det..) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Ja det viser hvertfall noe, men kanskje jeg får lånt meg kamera når jeg f.eks skal vise detaljer og lakkerings finish Svart og grønn hadde vært fett skrikende... Ja det er jo ferie nå, hvertfall for meg for vi har prosjekt de 2 neste ukene og vi har gjordt ferdig det allerede Så skal bare kaste ut bilen til mamma av garasjen så jeg får starta med stikksaga og pussinga... Endret 19. mars 2004 av kverna Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ok.. men ikke bruk grønn... der er skjelden det ser bra ut.. (synes jeg..) blått har jeg i det siste sytes er litt kaldt, men det er sikekrt pga. vinteren rødt er jo kanske fint da.. du har jo allerede brukt det et sted.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 ja i fronten, men der kommer det en 120mm titan vifte... kanskje jeg skal kjøpe en katode å sette bak... rødt er jo litt fint da Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ja.. gult og gull kan også være fine farger på bodden din.. + at det ikke er like vanlig.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Har nå kutta ut vindu i døra... desverre er jeg ikke så god til å måle så jeg lagde hullet litt større enn plexien... Finne litt ledning og legge rundt kanten som en list.. så bilder kommer snart.. Var på torsovd å skjekka etter farger... kosta pokkern meg 89 kr per boks!!! Noen som har noen butikker som selger billigere ? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Ganske billig spraylakk på clas og biltema. Funker sikkert greit nok det. Sort og sølv/chrome er jo en pen kombinasjon. Begynner jo bra med titan vifte. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 hehe ja kanskje det.. hørte at det var noe billig på europris tror jeg... Sort og Chrome/sølv tror jeg faktisk jeg går for det er smuud! Men noen tips for å fikse for stort hull til vinduet ? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 For stort? ikke bra. Mulig en sånn pyntelist kal klare å tette igjen endel. Ellers tror jeg jeg hadde gått for å få tak i større plexiplate. Er det mye for stort? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 nei det er ikke krise men vil jo helst få festa den skikkelig er vel sånn halv cm eller noe... tror ikke folk legger merke til det hvis dem ikke ser veeeldig nøye! men det plager meg! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 ser dette bra ut ? hvor mye bedre kan det bli med 2x radiator ? er det egentlig vits ? sry bad drawing skills Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Liten Update! Nå Har jeg lagd vindu og fiksa vifte i toppen. Mens jeg var ute hadde pappa lakkert døra mi i Blå metallic lakk for biler, det er jo greit Bilder: fronten av med 80mm vifte vindu skjært ut. closeup, dårlig skills med stikksaga her legger jeg på lista, laget av en gammel ledning. dette er lakken han brukte flere bilder etter andre, tredje laget og klarlakk. Kabinettet så langt! More to come! Endret 29. mars 2004 av kverna Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hva med å rezice bildene dine? er ikke så forferdelig vanskelig vettu Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 "De leete har høy oppløsning på skjermen og klarer seg fint med bilder med mange pixler" Vel, morsomt prosjekt! Men kan ikke si at det er lagt så mye grundig arbeid i det Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 nei bare fordi jeg kjeder meg venter på nytt kabinett men gidder ikke kjøpe pga jeg har lite penger Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 "De leete har høy oppløsning på skjermen og klarer seg fint med bilder med mange pixler" Joda, men ikke på laptopen... Uansett sier reglene 400x400px, og det må følges. Det er ikke sååå vanskelig, er det vel? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Ny Update 12/04-2004 Dette er gjordt siden sist: -Lakkert hele kabinettet i blå metallic lakk -120mm vifte i fronten -Ny grill til topp vifta + litt småting Her er linker til bildene: Her merker jeg opp for 120 mm vifta On my way 120mm ferdig kutta med grill 120mm innenfra på lakkerings "rommet" sidene ferdig før klarlakk lakkert dvd rommen Siden forfra før siste modd siden bakfra etter blå neonwire Endret 12. april 2004 av kverna Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 nice, kordan cpu vifte er det du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå