Tho®¿ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Hmm topic sier vel det meste. Trenger en liste over hva som er aktuelt... har ikke lyst på sånn ferdigsett.... Det jeg har sett på, og SKAL ha er denne pumpen! men alt mulig av sånne Nipler?? og sånn.... er jo så mye forskjellige former og fasonger. men ihvertfall: Hva trenger jeg? skal ha den pumpen uansett og dette skal helst ikke overstige 2k Gjerne en "billigre" versjon, og en "dyrere" versjon... pcen min: AMD Xp 2500+ PC radeon 9800 768mb ram 0,3TB plass Endret 19. mars 2004 av Tho®¿ Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Du er ikke den første som spør... let litt nedover... Lenke til kommentar
Mima Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hmm topic sier vel det meste.Trenger en liste over hva som er aktuelt... har ikke lyst på sånn ferdigsett.... Det jeg har sett på, og SKAL ha er denne pumpen! men alt mulig av sånne Nipler?? og sånn.... er jo så mye forskjellige former og fasonger. men ihvertfall: Hva trenger jeg? skal ha den pumpen uansett og dette skal helst ikke overstige 2k Gjerne en "billigre" versjon, og en "dyrere" versjon... Hei! Gå for: Evo240 radd tygon/silikon/kuriyama slanger Dangerden RBX cpu blokk Ac aquastream pumpe Dangerden vanntank div nippler og slangeklemmer kommer på rundt 2500 tenker jeg. Da får du nok en bra temp. vil anbefale en vifte som flytter nok luft , men som heller ikke bråker for mye... se på papst eller titan viftene Lenke til kommentar
Wild/card Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Titan bråker som F...btw... Lenke til kommentar
Mima Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 kommer helt ann på øret som hører =p Jeg har noen Titan TFD-12025m12c og de bråker da ikke så mye. Alu serien har jo et tøft "look" mener jeg. men smak og behag. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 http://www.netconnection.no/lucys/produkter/ncoolrbx.html Kunne hatt en Black Ice 2 raddis heller da men. Og pumpa er ikke rett heller. Og den e litt dyrere enn 2000 og gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå