galskapen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jeg lurte på hvordan man lager en kodet poll som jeg skal ha på siden min webhotell: home.no.net Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hotscripts.com er løsningen hvis du vil ha en ferdiglaget hvis du vil lage en selv, er php.net løsningen Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) For en god poll vil jeg anbefale å skaffe deg et sted hvor du også har tilgang til database. Jeg laget dette eksempel-poll-scriptet for lenge siden, og hvis du hadde søkt i forumet så hadde du funnet denne posten. Endret 23. mars 2004 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 For en god poll vil jeg anbefale å skaffe deg et sted hvor du også har tilgang til database. Jeg laget dette eksempel-poll-scriptet for lenge siden, og hvis du hadde søkt i forumet så hadde du funnet denne posten. home.no.net støtter ikke mysql da Så han må nok finne seg i å bruke en med flatfiles. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 For en god poll vil jeg anbefale å skaffe deg et sted hvor du også har tilgang til database. Jeg laget dette eksempel-poll-scriptet for lenge siden, og hvis du hadde søkt i forumet så hadde du funnet denne posten. home.no.net støtter ikke mysql da Så han må nok finne seg i å bruke en med flatfiles. Det er ikke noe krav at mysql-serveren er på samme server som websidene. Det er mulig for deg å finne mysql-hosting hos andre enn home.no.net. Jeg tror ikke administratorene på home.no.net har utelatt mysql-funksjonene ifra php-installasjonen. Lenke til kommentar
closecall Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Anbefaler også hotscripts.com - masse ferdige scripts der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå