staagri Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Hei! Er det noen som kan forklare meg hva en "bin" og "cue" fil er. Hvis jeg laster ned for eksempel et spill som er en bin fil, hva må jeg gjøre da for å kunne innstalere spillet? Takker for svar. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 ei .bin er ei iso fil som må brennes ut på cd for å åpnes. program som fireburner er et bra program for dette+++ mange flere. blindwrite, nero osv. visst du ikke gidder å brenne det ut kan programmet Isobuster pakke ut dette formatet rett på hardisken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 En .bin fil er fila som inneholder alle data, den store fila, og .cue filen er den fila som beskriver hvordan brenneprogrammet skal håndtere dataen. Det er .cue fila du åpner, i f.eks. CDRWin, som funker veldig greit. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Prøv også Daemon Tools. Dette er et glimrende verktøy for å lage virtuelle cd-rom'er som kan benytte iso/bin filer direkte. [ Denne Melding var redigert av: jester på 2001-10-29 23:14 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå