zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Slutt å syte over hva andre gjør, og tenk på dere selv.De keychangerene han snakker om har vært på markedet i mange måneder og microsoft kjenner godt til dem. I mange år? Har du lisensiert keychanger? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Gi blaffen i han karen som nevnte keychanger. Det må vel gå an å godta at fyren som startet tråden har fått et meget bra svar i første post, og det var at dette finner man via microsoft sine sider en oppskrift på hvordan key'en endres. bertie (unger) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det må da fan være måte på å leke politi her da Hva andre skriver om, må da være opp til moderatorer/admins å ta seg av. Å begynne å true andre brukere med med noe slikt, er å gå langt over streken. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 vi er alle kriminelle, så dropp skuespillet hilsen GPL frik mulig du er det men hver eneste liten 0 og 1 på min disk er mitt; med lisens.. la meg slette alle dine nedlasta mp3'er er du snill Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Å ta en chillings med chue chylling-chillings-boller a. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) omg! melde en kar fordi han nevner noe som alle vet? where is the sense? tror 80% av de som henger på forumet her har gjort noe ulovlig, som for eksempel lasta ned ulovlige mp3, programmer eller spill, så det der med å sladre er bare dumt men ontopic: du kan jo bare fjerne det gamle windows, ta backup av registeret og installere den kjøpte versjonen av WinXP... heraldo: Endret 19. mars 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) ups, dobbelpost Endret 19. mars 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
atticus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 tror 80% av de som henger på forumet her har gjort noe ulovlig, som for eksempel lasta ned ulovlige mp3, programmer eller spill, så det der med å sladre er bare dumt Tja Det er da forsatt lovlig i Norge å laste ned opphavsbeskyttet materiale ? Lov forslaget ble jo utsatt igjen.. Rett meg hvis jeg har misforstått/tatt feil Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Slutt å sladre Alle har lov til å begå feil..... Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Kan vel si at dette er en lisensert keychanger... http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;328874 Endret 19. mars 2004 av don_Vito Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Og hva gjør keychangeren?? Jo nøyaktig det samme som står beskrevet hos MS,bare mye enklere.. For dem som ikke vet hva registeret er feks. Så å kjøpe en lisens og bruke keychangeren kan da ikke være ulovlig.. ulovlig å gjøre noe enklere nå og..?? TaZ Endret 19. mars 2004 av taz Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 du kan jo bare lasta ned en sånn keychanger som endrer cd key til en som funker Sender mail til MS nå... [email protected] hvis flere vil være med. Enig, Sender mail nå. Så ringer jeg politiet og sier at hells angels er banditter. Og så setter jeg meg ned i ett kryss med stoppskilt og så tar jeg nr. på alle som ikke har full stopp. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Spørsmålet du kan stille deg er, Hvorfor skal trådstarter kjøpe en lisens når han fra før har Win XP ? Den kan da umulig være ulovlig.. For det er jo ikke lov Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Oooog da stopper vi avsporingen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg