aDirdal Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei alle sammen! Jeg prøvde nettopp å oppdatere Explorer 6.0 til Explorer 6.0 Service pack 1. Dette funka ikke, siden jeg hadde ugyldig produkt nøkkel. Nå vurderer jeg å kjøpe Win XP lisensen for å skaffe dette, men er det stress å få bytta produktnøkkelen etter det? Noen som har noen gode løsninger. Denne oppdateringen er nødvendig for å få til det trådløse innebygde nettverkskortet sammen med D-Link 514. Håper noen har noen gode tips! aDirdal Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei alle sammen! Jeg prøvde nettopp å oppdatere Explorer 6.0 til Explorer 6.0 Service pack 1. Dette funka ikke, siden jeg hadde ugyldig produkt nøkkel. Nå vurderer jeg å kjøpe Win XP lisensen for å skaffe dette, men er det stress å få bytta produktnøkkelen etter det? Noen som har noen gode løsninger. Denne oppdateringen er nødvendig for å få til det trådløse innebygde nettverkskortet sammen med D-Link 514. Håper noen har noen gode tips! aDirdal Nei, du bare følger Microsoft's egen bruksanvisning for å bytte cd-key. http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q328874 Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 du kan jo bare lasta ned en sånn keychanger som endrer cd key til en som funker Lenke til kommentar
tozer Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tror denne tråden kan komme til og bli stengt snart. bare et lite tips. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 du kan jo bare lasta ned en sånn keychanger som endrer cd key til en som funker Det var vel ikke så fint å si vel ? Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) du kan jo bare lasta ned en sånn keychanger som endrer cd key til en som funker Sender mail til MS nå... [email protected] hvis flere vil være med. Endret 19. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
atticus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 du kan jo bare lasta ned en sånn keychanger som endrer cd key til en som funker Sender mail til MS nå... [email protected] hvis flere vil være med. Ja det høres ut som en god sak. Jeg støtter det Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Bra, slemt med warez, også i det offentlige rom! Vi er vel ikke kriminelle vel? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jævlig lamt å melde en av medlemmene på på hw.no syns jeg! Støttes absolutt ikke Lenke til kommentar
dominus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 du kan jo bare lasta ned en sånn keychanger som endrer cd key til en som funker kødder du eller vet du ikke bedre?? Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hm, neivel. Forsvare pirat-virksomhet er vel ikke heeeelt lov det heller? Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Synes du kan ta en seriøs titt på din egen disk Zed... Har du lisens på alt du har ??? Spar deg for den skinnhellige sladre-til-pappa mentaliteten ! Lenke til kommentar
dominus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jævlig lamt å melde en av medlemmene på på hw.no syns jeg! Støttes absolutt ikke hvorfor har du dette synet da? dette forumet skal vel opptre som seriøst i den forstand at om noen ønsker å preike om dette temaet; PM.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Synes du kan ta en seriøs titt på din egen disk Zed... Har du lisens på alt du har ??? Ja faktisk lisens på alt. Men bruker mest free-ware da. Men det som jeg ikke har av det, er lisensiert. Ta en tid på din egen disk du. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Syns ikke noe om å melde folk til forumet, men men.. Var vel heller ikke noe smart å poste et svar som baserer seg på en slik keychanger.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Bra, slemt med warez, også i det offentlige rom!Vi er vel ikke kriminelle vel? vi er alle kriminelle, så dropp skuespillet hilsen GPL frik Endret 19. mars 2004 av heraldo Lenke til kommentar
dominus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 vi er alle kriminelle, så dropp skuespillet hilsen GPL frik mulig du er det men hver eneste liten 0 og 1 på min disk er mitt; med lisens.. Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Slutt å syte over hva andre gjør, og tenk på dere selv. De keychangerene han snakker om har vært på markedet i mange måneder og microsoft kjenner godt til dem. Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 vi er alle kriminelle, så dropp skuespillet hilsen GPL frik mulig du er det men hver eneste liten 0 og 1 på min disk er mitt; med lisens.. Enig på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg