Nitrius Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) når jeg spiller BF 1942 eller andre BF spill, så detter jeg altid ut til desktopen, enten med en gang eller etter en stund. husker når jeg først fikk BF for 2-4 månder siden så skjedde ikke dette, så dette er noe som har kommet i ettertid, jeg har bare lagt merke til at dette skjer på BF spilla ingen andre forløpig. Så jeg lurer på om noen vet hva dette problemet kan foråsakes av, vis du hadde vist det, og du vet hva jeg kan gjøre får å bli kvitt det så hadde jeg blitt kjempe takknemelig! ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 20. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 faller du ut under oppstart av spillet eller når du skal joine server f.eks.? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 det har skjedd når jeg loader, og når jeg akkurat har begynt å spille, og det kan skje etter en lang stund.... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 prøv å oppdater driverne til skjermkortet ditt Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 har nyeste versjon av catalyst 4,3, så det kan vel ikke være det som er problemet?! men kansje jeg skulle prøvd omega driverene? eller hva?? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 jeg husker at jeg hadde litt problemer med ATI-driverne, men når jeg installerte OMEGA-greiene så virket alt mye bedre... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 hmm ja ja, kansje jeg skulle teste Omega 4.2 da, men først skal jeg prøve å reinstallere, vis ikke det virker så tester jeg forskjellige drivere takk for hjelpen! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Skru av VPU recover og FastWrite om du ikke har gjort det. Har jeg dette på så skjer akkurat det samme med meg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 men husk jeg detter ut til skrivebordet uten noe som helst melding, skjer det hos deg å bamsefar? eller fikk du en melding om et eller annet? værtfall så har jeg reinstallert spillet nå også skal jeg teste å se hva som skjer, vis ikke det går skal jeg skru av vpu recovery og fast write, vis ikke det går prøver jeg med andre drivere Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jepp.. Rett ut, uten en eneste melding. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 prøvd i ca 1 time nå og ikke noe har skjedd, ser ut som reinstallasjonen virka gitt har værtfall ikke fått spillt så lenge uten at det ikke har skjedd noe! BF ruler da Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Gå til : Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings Åpne filen VideoDefault.con i notpad. Bytt om: renderer.allowAllRefreshRates 0 til renderer.allowAllRefreshRates 1 Så save! så spill og vær glad Edit; så ikke den siste posten din Endret 20. mars 2004 av Makorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå