spetter Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 er nvidias soumdstorm brikke like god som creative sitt lydkort SB Audigy 2 ZS ? da tenker jeg på soundstorm brikka som f.eks er på asus a7n8x deluxe rev 2.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 SoundStorm er meget bra, nesten like bra som Audigy 2, har Audigy 2 kortet mitt i roteskoffen Skal installere det igjenn snart. Hvis du kjøper hovedkort med SoundStorm lyd på så vent med å kjøpe Audigy kort til du har testet og sett om du har behov for bedre. (Måtte ta det ut mens jeg moddet sidepanelet i kassen med vifter, så da sto 80mm vifte der PCI sporene er.) Lenke til kommentar
spetter Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Har testa nå, og soundstorm brikka på kortet mitt er god nok.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Soundstorm kan ikke sammenlignes med Audigy 2 Zs, med audigy 1 derimot kan du begynne å sammenligne (audigy 1 er nok bedre en soundstorm). Har selv et NF7-S og jeg fant fort ut at driverne til nvidia ikke ga det resultatet jeg var ute etter (pluss problemer med Bass/center) og at sorround 5.1 i mitt tillfelle ble 2 stereo høytalere... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hent nvswap.zip (Ligger hos Nvidia) fixer utgangene så du får rett lyd. Jeg bruker det og Nvidia's Nforce drivere på mitt Asus A7N8X Deluxe - Rev 2.0 Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har Asus A7N8X Deluxe, brukte onboard lyd de første ukene men jeg satte inn et Audigy 2 ZS fordi lyden var for dårlig. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Brukte du Nvidia eller Asus sine Nforce drivere? Nvidia's funker fett på 5.1 surround her ihvertfall Lenke til kommentar
Typho Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Finner test av begge kortene her Lenke til kommentar
spetter Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Bruker nvidia sine .. Vell, det blir jo stereo om lydkilden ikke er konfigurert med surround. f.eks mp3 går ikke i surround osv, derfor er det bra med dobbel stereo osv... dvd filmer går i surround osv, fordi støtter surround osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå