tacomodo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har et Asus P4P800 Deluxe, og det skal liksom være slik at når du gjør noe feil i Bios så du ikke får boota, så skal du bare skru av og skru på igjen så er biosen tilbake til det den var før. Det har skjedd to ganger og hver gang måtte jeg reboote mange ganger - kanskje 5-15 ganger. Er det normalt? ps: og kan noen fortelle meg hvordan jeg finner ut stepping id, og hva som er bra, så jeg slipper lage nytt topic? Føler meg som spammer med 2 topics på forsiden hehe Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 du må bare dra ut strøm ontakten og putten inn igjen! starte pcen mens du holder insert knappen inne! har nesten samme hovedkort og det funker hos meg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Stepping er de 5 siste tegnene på koden som står på boksen. Eller de 5 tegnene som står på HeatSpreaderen på cpu. Bra steppinger på p4 2,8C er SL6WJ og SL6Z5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå