magnus85 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Skaffet meg for 4-5 år siden en @online.no mail, er egentlig veldig fornøyd med den. Men nå er det så altfor mye søppelpost på den, så nå vil jeg gå over til en ny mail, men finner ikke ut av hvor jeg kan skaffe meg en online.no mail nå.. Er det ikke gratis lengere? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) online.no er i sin helhet eid av Telenor, og de gjør svært lite gratis... EDIT: Det vil si at du i dag må ha et internettabonnement fra Telenor for å få en @online.no adresse. Endret 19. mars 2004 av Spirograf Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Det var det jeg regnet med.. Men har aldri hatt noen konto hos telenor. Så det har vært gratis engang.. men men.. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det var noe som het 'freesurfe' før, som var et gratis internet-abonnement m/e-post. Har du forsøkt å sende brukerstøtte en mail? Burde gå an å endre brukernavn/epost? -Vegar Lenke til kommentar
oltis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei hei. Tidligere var det noe som het "E-post for alle". Gikk i korte trekk ut på at alle kunne få sin egen [email protected] mailkonto. Telenor Internett har fjernet denne tjenesten og tilbyr noe liknende gjennom www.frisurf.no. Men dersom du har Online ADSL følger det med 3 online kontoer gjennom famile e-posten. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Skaffet meg for 4-5 år siden en @online.no mail, er egentlig veldig fornøyd med den. Men nå er det så altfor mye søppelpost på den, så nå vil jeg gå over til en ny mail, Er det ikke bedre og bruke spamfiltre o.l enn og bytte adresse som om kort tid kommer til og være like ille nedspammet? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har ADSL fra telenor og da sto det at man kunne lage 3 epost adresser eller no sånt. Men hvordan får jeg oppretta nye mail adresser?? Lenke til kommentar
oltis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei. Følg denne linken: https://www.online.no/fcgi-bin/selfuseradmin/familiemail.cgi. Da er du klar med en gang. Tori Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Skal skaffe meg ADLS fra telenor der, så da får jeg vel en ny mail, men hva skjer med denne om jeg sier opp mitt abb? Og du som mener spamfiltre er en bra sak, har du prøvd en som virker? De jeg har prøvd funker dårlig, -den sletter mailer som ikke er spam, men som jeg vil ta vare på -enkelte andre fjerner ikke alle spam mailene jeg vil ha fjernet.. Da er block sender i outlook express like effektivt da! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Og du som mener spamfiltre er en bra sak, har du prøvd en som virker? De jeg har prøvd funker dårlig,Da er block sender i outlook express like effektivt da! Ja, min tar ca 5-600 spams om dagen. Jeg bruker Mozilla mail sin egen antispamfunksjon sammen med SpamAssassin på serveren tar nesten alt. Kanskje en eller to slipper igjenom av de hundrevis som den kverker pr dag. Lenke til kommentar
oby Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 om man har vært kunde hos telenor i noen år og har lyst til å bytte leverandør kan man på noe vis beholde @online.no mailen? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 om man har vært kunde hos telenor i noen år og har lyst til å bytte leverandør kan man på noe vis beholde @online.no mailen? Da må du beholde et basisabonnement til 99,- mnd. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Ser ikke helt poenget med hele den online greia. Har selv kjøpt domene, og leier webhotell, og bruker 25 skr pr mnd for 5 e-postadresser inkl 5 mb hjemmesideplass. Koster litt å starte, men det er tjent inn på noen måneder. Plus at dem jeg bruker har spamfilter på serveren, jeg har ikke fått en eneste spam via deres server. Hvis man vil bruke online, kan man bruke spamfilter, brukte selv spamweasel med godt resultat. Og et godt tips er å aldri registrere seg på noen webber med sin egen mailadresse, men å bruke en fiktiv en, feks [email protected]. Og hold maskinen fri for gator ol. Endret 20. mars 2004 av slowcooler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå