enden Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Her er maskinvaren min Minnebrikkene og prosessoren som er der nå havner sansynligvis i en barebone, og jeg putter på en 2,8 ghz i stedet. Hva slags ram bør jeg stappe inn? Har egentlig ikke penger nå, så det blir ikke snakk om dual PC4200 lenger. Tenker på GeIL PC3700 Platinum Series 512MB eller GeIL PC3500 Golden Dragon Series 512MB Med Platinum (som jeg stort sett er happy med nå) får jeg raskere minne til en hundrelapp mindre, men Golden Dragon utvikler mindre varme (?) Er ingen superklokker, som dere ser av hardwaresiden min, så jeg regner ikke med å klokke en 2,8 langt over 3... Hva foreslår dere (eventuelle brikker inkludert, bare det er "merkeram")? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tja skal du ikke klokke noe serlig holder det jo med 3200 eller 3500 ram, Geil er meget bra har selv brukt dem begge du nevner med godt res men Golden Dragon er vel hakket vassere. En annen brikke som er å annbefale er ocz 3200 eller 3500 . Mener du derimot at du trenger 3700 så ta en titt på OCZ 3700 Gold, denne bruker jeg selv og brukte den bla til min P4 3,2 klokket til 4,0. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Da høres det ut som om det blir Golden Dragon PC3500 på meg. Så i prisguiden at OCZ koster ca de samme, men Geil får jeg i en sjappe noen hundre meter fra stua mi Har du noe ca tall på når minnet begynner å flagge ut ved klokking av nevn system? Takk for raskt svar forresten - fatter ikke at du ikke begynner å bli lei av disse postene Endret 19. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå