Blib Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ja, hva er koden man må skrive? Og forresten, hvor ligger filen som inneholder kalenderoppføringene? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Du taster inn*7370# det sletter alt på telefonen, men ikke minnekortet. Eller så var det *#7370# er en av dem hvertfall. Rart at jeg ikke husker det nå Endret 19. mars 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Aha. Jeg fant ut at formetering av minnekortet kan du gjøre via menyene i telefonen. Men så trenger jeg så sårt en backup av adresseboken og kalenderen først da, og nå får jeg ikke PC Suite til å funke lengre :/ Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Greit, jeg har nå da *nesten* fått PC-Suite til å funke. Når jeg endelig får connected, så ber den meg skrive inn ett navn på telefonen som skal identifisere den. Men uansett hva jeg skriver inn så ber den meg skrive inn "a valid name". Wtf mate? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvis PC-Suite er installert på en annen partisjon enn Windows kan det være årsaken. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Hvis PC-Suite er installert på en annen partisjon enn Windows kan det være årsaken. Virkelig? Spesifikt at man ikke kan navngi telefonen det en vil har noe med det å gjøre? Hurra for Nokia i så fall Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Virkelig? Spesifikt at man ikke kan navngi telefonen det en vil har noe med det å gjøre? Hurra for Nokia i så fall Jeg søkte litt rundt i andre forum og folk skrev at dette hadde løst problemet.. men jeg ser heller ikke sammenhengen her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Å guuud. Ja, det stemmer faktisk. Nå funker det her. Så TUSEN takk til deg, jeg skylder deg en (Heh, nei, ikke en som jeg kan gjenbetale ved en moderatorhandling ) Edit: Å JAAA! Nå funker også synkronisering mot Outlook. *TUSEN TAKK!* Endret 19. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Hmm, det så ut til at formatering ved å velge "Tilbehør", "Minne", "Valg" og "Formater minnekort" ikke fungerer. Er det en kode for dette også? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Hmm, det så ut til at formatering ved å velge "Tilbehør", "Minne", "Valg" og "Formater minnekort" ikke fungerer. Hva skjer når du prøver å formatere det da? Feilmelding? Har du avsluttet alle programmer som ligger på kortet? Endret 20. mars 2004 av oro2 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 WHEY! Okay, jeg har nå fått til en skikkelig formatering av alt sammen. Det viste seg at jeg måtte formatere telefonminnet før den ville formatere minnekortet. Så måtte telefonminnet formateres igjen etter det. Så mptte jeg slite nok et kvarter med å få ting til å funke. Men nå ser det bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå