Gå til innhold

Formatering av N6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha. Jeg fant ut at formetering av minnekortet kan du gjøre via menyene i telefonen. Men så trenger jeg så sårt en backup av adresseboken og kalenderen først da, og nå får jeg ikke PC Suite til å funke lengre :/

Lenke til kommentar

Greit, jeg har nå da *nesten* fått PC-Suite til å funke.

Når jeg endelig får connected, så ber den meg skrive inn ett navn på telefonen som skal identifisere den. Men uansett hva jeg skriver inn så ber den meg skrive inn "a valid name". Wtf mate? :ermm:

Lenke til kommentar
Virkelig? Spesifikt at man ikke kan navngi telefonen det en vil har noe med det å gjøre? Hurra for Nokia i så fall :)

Jeg søkte litt rundt i andre forum og folk skrev at dette hadde løst problemet.. men jeg ser heller ikke sammenhengen her ;)

Lenke til kommentar

Å guuud. Ja, det stemmer faktisk. Nå funker det her.

Så TUSEN takk til deg, jeg skylder deg en ;) (Heh, nei, ikke en som jeg kan gjenbetale ved en moderatorhandling :p)

Edit: Å JAAA! Nå funker også synkronisering mot Outlook. *TUSEN TAKK!* :w00t:

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Hmm, det så ut til at formatering ved å velge "Tilbehør", "Minne", "Valg" og "Formater minnekort" ikke fungerer.

Hva skjer når du prøver å formatere det da? Feilmelding?

Har du avsluttet alle programmer som ligger på kortet?

Endret av oro2
Lenke til kommentar

WHEY!

Okay, jeg har nå fått til en skikkelig formatering av alt sammen. Det viste seg at jeg måtte formatere telefonminnet før den ville formatere minnekortet. Så måtte telefonminnet formateres igjen etter det. Så mptte jeg slite nok et kvarter med å få ting til å funke. Men nå ser det bra ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...