Radeon9700 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg ønsker at når jeg slår på pcen, så skal den gå rett in i windows xp, men den stopper opp på innloggingsskjermen og da må jeg klikke på mitt ikon fopr å komme videre. Det som er rart er at det er ingen andre brukerkontoer på maskinen. Og gjestekontoen er deaktivert, hvordan får jeg da pcen til å gå rett inn i windows uten å måtte klikke meg inn på innloggingsskjermen. (Nei, jeg har heller ikke passord) Hjelp!!! Lenke til kommentar
Blue Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hepp Under innstalasjon av winsows: La være å opprette en konto, kun bare lage pw for admin. Muligens det går å fjerne bruker, og stå i gjen med admin. mulig at det vil funke...men det er ikke å anbefale pga. sikkerheten vil bli nedsat. Skall ikke være påstålig!! Lenke til kommentar
Mastbert Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Last ned Powertoys til Windows XP her. Installer det og køyr "TweakUI for Windows XP". Så finn du noko som heiter Auto Login, der du spesifiserer kven som skal logges inn automatisk. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Last ned Powertoys til Windows XP her. Installer det og køyr "TweakUI for Windows XP". Så finn du noko som heiter Auto Login, der du spesifiserer kven som skal logges inn automatisk. Hvordan fungerer det med 2 eller flere kontoer da? Logger alle kontoene på eller? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Bare å fjerne ASP .NET accounten det. Du finner den i User accounts -> Home.. Edit: Den kommer forresten inn når du installerer en eller annen oppdatering, irriterte meg grønn inntill jeg fant ut av det. Endret 19. mars 2004 av rLnd Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Last ned Powertoys til Windows XP her. Installer det og køyr "TweakUI for Windows XP". Så finn du noko som heiter Auto Login, der du spesifiserer kven som skal logges inn automatisk. Hvordan fungerer det med 2 eller flere kontoer da? Logger alle kontoene på eller? Du setter en som default. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Eller last ned TweakXP og spesifiserer hvilken konto du vil automatisk logge inn ved. Du må disable det igjen for å logge inn med annen konto da Flyttes forresten. Handler ikke om hardware Lenke til kommentar
Timur Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) start-> kjør-> control userpasswords2 også fjerner du haken ved "brukere må angi et passord og brukernavn..." Nå har jo dette blitt tatt opp en del ganger, men jeg var så snill så jeg rota det frem Endret 22. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Finnes det en oversikt over "alle" slike koder? Hadde vært skikkelig kjekt å ha! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Last ned Powertoys til Windows XP her. Installer det og køyr "TweakUI for Windows XP". Så finn du noko som heiter Auto Login, der du spesifiserer kven som skal logges inn automatisk. Hvordan fungerer det med 2 eller flere kontoer da? Logger alle kontoene på eller? 1924790[/snapback] Da logger den ene inn, så må du logge ut igjen. Da kommer velkomstskjermen opp, og du velger bruker. Slik er det på MacOSX, og siden XP er dårlig kopi av OS10, er det vel det samme Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Tråden er over -to- år gammel og trådstarter med flere har sikkert lært litt om XP siden den tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå