Gå til innhold

Hvordan bli kvitt innloggingsskjerm i windows xp


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker at når jeg slår på pcen, så skal den gå rett in i windows xp, men den stopper opp på innloggingsskjermen og da må jeg klikke på mitt ikon fopr å komme videre. Det som er rart er at det er ingen andre brukerkontoer på maskinen. Og gjestekontoen er deaktivert, hvordan får jeg da pcen til å gå rett inn i windows uten å måtte klikke meg inn på innloggingsskjermen. (Nei, jeg har heller ikke passord)

 

Hjelp!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp

 

Under innstalasjon av winsows:

La være å opprette en konto, kun bare lage pw for admin.

 

Muligens det går å fjerne bruker, og stå i gjen med admin. mulig at det vil funke...men det er ikke å anbefale pga. sikkerheten vil bli nedsat.

 

Skall ikke være påstålig!!

Lenke til kommentar

Bare å fjerne ASP .NET accounten det. Du finner den i User accounts -> Home..

 

Edit: Den kommer forresten inn når du installerer en eller annen oppdatering, irriterte meg grønn inntill jeg fant ut av det.

Endret av rLnd
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Last ned Powertoys til Windows XP her. Installer det og køyr "TweakUI for Windows XP". Så finn du noko som heiter Auto Login, der du spesifiserer kven som skal logges inn automatisk.

Hvordan fungerer det med 2 eller flere kontoer da? Logger alle kontoene på eller? :dontgetit:

1924790[/snapback]

 

Da logger den ene inn, så må du logge ut igjen. Da kommer velkomstskjermen opp, og du velger bruker. Slik er det på MacOSX, og siden XP er dårlig kopi av OS10, er det vel det samme :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...