joZa Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvor mye tror dere en Nokia 6210 vil være verd? Tenkte å kjøpt en sånn til min far hvis jeg fikk en billig. Har ikke tenkt å anbefale ham siemens c60 eller en annen av de billigtelefonene. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er jo fremdeles en oppegående telefon. ..500 kr? Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) En søgning hos Google fører til mange billige tilbud. Men prisen afhænger jo af, om det skal være med eller uden abonnement. Så se hellere på det selv. Edit: Hvis du vil give din far en brugt telefon, kan du også lægge en annonce ud på brugtmarkedet. Bare skriv at du ønsker telefonen så billigt som muligt. Så kan du jo se, om nogle af de tilbud der indløber, falder i din smag. Endret 19. mars 2004 av Heiberg Lenke til kommentar
JonV Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har en slik tlf til salgs når jeg får min nye T630 Div utsyr også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå