el_finko Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Sliter med å få tvout til å fungere på mitt radeon 9200... Ser at det er mange som sliter med det samme... Det jeg lurer på er om det finnes noe lignende verktøy til ati kort som tv tool til nvidia kort? Jeg ønsker å sørge for at skjermkortet alltid tror at tv er koblet til sånn at jeg slipper det autodetekt sølet. Planen er å koble via en sourround forsterker og da sliter jeg med 75ohm som det nevnes på ati sine sider.. Lenke til kommentar
el_finko Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 noen som har fått det til å virke i det hele tatt? erfaringer? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er det ikke bare å koble til S-video-kabelen og slå på TV-utgangen i driveren? Skjønnte ikke hvorfor spec'en på 75ohm skulle være noe problem. Skjermkortet har jo ingenting med lyd og surround å gjøre. Alt du trenger på TV-utgangen er egentlig bare S-video-kabelen og S-video-inngang på TV'n. Lenke til kommentar
el_finko Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Det løste seg etter at jeg lastet ned de nyeste ATI driverne (og ikke de på powercolor produsentens side) -Troubbleshooting knappen under displays arkfanen. (tvungen detektering av tv) Greia med souround forsterkern er at den også funker som en svideo "switch"... Sliter dog fortsatt med å få Tv'n til å funke som skjerm nr2..... Endret 19. mars 2004 av stifi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå