galskapen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 er det noen sider som er fine å se på hvis man er interessert i å lære javascript? Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 For å lære, gi deg en oppgave, løs den etter beste evne og post det her så skal vi rettlede deg. Får du problemer så hjelper vi deg. Andre alternativer er å kjøpe en bok, men seriøst - du lærer bedre ved å oppdage selv, bare du har nokk kreativitet til å finne på nye oppgaver Lenke til kommentar
salvi Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 For å lære, gi deg en oppgave, løs den etter beste evne og post det her så skal vi rettlede deg. Får du problemer så hjelper vi deg. Da kan du kanskje rettlede meg litt? Jeg prøver å sette inn en onmouseover-effekt, men den funker bare halvveis. Har prøvd med to litt ulike koder. Med den ene har jeg satt inn to knapper. Den ene knappen funker helt fint, med den andre forsvinner bildet når jeg tar vekk musepekeren. Jeg har også prøvd med bare en knapp, her får jeg kjørefasefeil når jeg kommer borti den. Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå