zyp Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei, nå har jeg installert fedora på desktop pc'en min. Saken er den at jeg har en 15" og en 19" skjerm jeg vil ha bilde på, har bare bilde på den ene/samme bilde på begge (15" viser bare rare farger). Hvordan kan jeg sette opp slik at jeg kan bruke begge? Håper noen gidder å hjelpe meg med dette for dualscreen er det jeg savner mest når jeg booter fra windows til linux... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hva slags grafikkkort har du? Ta en titt i systeminstillinger -> skjerm Lenke til kommentar
zyp Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har et GeForce 4 mx440.. Tenker jeg kanskje må legge inn nvidia driverne for at det skal funke.. Har sett på dual greia, men ikke fått det til å funke.. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 du må logge ut og inn - men det vet du vel (det står) Mulig du trenger nVidadriverene ja... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg bruker "init 3", "init 5" for å restarte hele X, så det er ikke et problem... Jeg la inn nvidia driverne nå.. funker bedre, nå slår andreskjermen seg av i stedet for å komme med rare farger.. Dual funksjonen i display-config funker fortsatt ikke... Er vel bare å fixe litt (mer) i XF86Config... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 X restartes når du logger ut/inn. eventuellt vil control+alt+bacspace gjøre nytten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå