Lond Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Lurer på om jeg skal montere ei vifte under skjermkortet, på pci-slottene. Her en 4-5 stk ledig, så jeg lurte på om det har noen hensikt? Har bare to vifter nå, en som blåser inn foran, og en som blåser ut ca. på midten bak. Hvilken vifte vil dere isåfall anbefale? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ta en titt på denne smarte saken her du: link Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Bruk en slik Da får du luft over alle kortene hvis du vil! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har det vifte kortet Andreasfe linker til. God ytelse men bråker litt (36db) på fullt. Det kan være en bug men før jeg satte i vifte kortet (jeg snudde en vifte og satte i en til så jeg har tre vanlige papst vifter) i mitt amd 64 system FØR:kabinett temp: 37-40 grader Skjermkort temp: 50-55 grader NÅ: Kabinett temp 23-28 grader Skjermkort temp: 28-38 grader Dette var en kraftig forskjell men det kan ha noe med at jeg før hadde to vifter (begge bak og de blåste hver sin vei) Og nå satte jeg inn en ny foran og snudde de ene bak slik at begge bak blåste ut. Lenke til kommentar
Lond Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 TDK: Medfølger det viftestyring på den pci-vifta? Ser turtallet varierer mellom 2400-4000 o/min. Finnes det andre slike vifter på markedet? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det er en glidebryter bak på kortet (kommer da ut av pci porten bak på pc'en) som man kan stille hastigheten med... men den bråker en del uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå