genstian Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) finnes det radeatorer som kjøler likt eller mer som den jeg har uten vifte? har WaterChill CPU/VGA/Chipset-A Power Kit med nitrogen Endret 19. mars 2004 av hotstian Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 heng en bilradiator på veggen ute da vel eller så har vel innovatek noen rare, aner ikke om de er noe brukbare eller hvor man kan få tak i de. Med det finnes i alle fall Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) hvem har du a? WaterChill CPU/VGA/Chipset-A Power Kit vel! *nr.100 ji i* Endret 19. mars 2004 av hotstian Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er det en selvfølge? Det står ingenting om det i innlegget ditt! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Er det en selvfølge?Det står ingenting om det i innlegget ditt! hvilket innleg? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 heng en bilradiator på veggen ute da vel eller så har vel innovatek noen rare, aner ikke om de er noe brukbare eller hvor man kan få tak i de. Med det finnes i alle fall link? Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 her er innovatek radiatoren jeg mente Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) her er innovatek radiatoren jeg mente ja den er bruk-bart ¤¤¤ INLEGG fjernet av moderator pga overdreven smily-bruk. ¤¤¤ Endret 19. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg bruker en Ac evo 360 passivt, har en temp på ca 50 load. Jeg kjøler kun cpu da. Har nå lagt til en stooor tank (25l akvarium) og kjører fremdeles passivt på radiss, har 30 grader MAX load. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er det en selvfølge?Det står ingenting om det i innlegget ditt! hvilket innleg? Det første,da du starta tråden... finnes det radeatorer som kjøler likt eller mer som den jeg har uten vifte? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Er det en selvfølge?Det står ingenting om det i innlegget ditt! hvilket innleg? Det første,da du starta tråden... finnes det radeatorer som kjøler likt eller mer som den jeg har uten vifte? og fint du sa det Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hva med denne? den koster riktig nok et par skjorter da... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 hva med denne? den koster riktig nok et par skjorter da... den bruker vifter Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Men det er absolutt ikke nødvendig! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Men det er absolutt ikke nødvendig! har bestillt en sånn og ha på ut- side av kabbinettet (maxi tower) så lager jeg hull og deretter rett in i kabbinettets (nitrokjøler) Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 heng en bilradiator på veggen ute da vel eller så har vel innovatek noen rare, aner ikke om de er noe brukbare eller hvor man kan få tak i de. Med det finnes i alle fall http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=INNOVARADID Denne har jeg. Fin sak. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 heng en bilradiator på veggen ute da vel eller så har vel innovatek noen rare, aner ikke om de er noe brukbare eller hvor man kan få tak i de. Med det finnes i alle fall http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=INNOVARADID Denne har jeg. Fin sak. den krever vifter skal ha vifte fri +skal ribbe psu så bråker den ikke heller Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 heng en bilradiator på veggen ute da vel eller så har vel innovatek noen rare, aner ikke om de er noe brukbare eller hvor man kan få tak i de. Med det finnes i alle fall http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=INNOVARADID Denne har jeg. Fin sak. den krever vifter skal ha vifte fri +skal ribbe psu så bråker den ikke heller Ja, men teoretisk har du stor nok radiator kan du kjøre systemet uten vifte. Tror ikke en liten dasj av en radiator holder. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 heng en bilradiator på veggen ute da vel eller så har vel innovatek noen rare, aner ikke om de er noe brukbare eller hvor man kan få tak i de. Med det finnes i alle fall http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=INNOVARADID Denne har jeg. Fin sak. den krever vifter skal ha vifte fri +skal ribbe psu så bråker den ikke heller Ja, men teoretisk har du stor nok radiator kan du kjøre systemet uten vifte. Tror ikke en liten dasj av en radiator holder. men min bruker vifter og jeg skal ha no fan pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå