Gå til innhold

Kan jeg få komplett.no til å sende returbrikke?

Anbefalte innlegg

Fikk deffekt Corsair 512MB PC3200 brikke i posten for 2 uker siden. Den var deffekt ved ankomst.

Returbrikken min kom derfor i dag, ENDA en deffekt brikke :cry:

Har tapt ekstremt mye tid, kan komplett sende meg en ny brikke på forhånd denne gangen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med han over at det er mistenkelig at komplett klarer å sende 2 defekte minne brikker, har du prøvd dem i en annen maksin?

Ja, og jeg har til og med firma som kan bekrefte at brikkene var ødelagt når de ble motatt.

Har byggd over 10 pcer i løped av de 2 årene her og ingenting anet har slått feil enn denne.

Bygged en PC for 1 uke siden med 2x 512MB Twinmos brikker, begge fungerte. Men nå har jeg ventet lenge på å få denne til å fungere, men på grunn av 2 deffekte brikker er det vanskelig.

Lenke til kommentar
Hehe, var ikke meninga å være spydig, men hva med å teste neste brikken du får på ett annet hovedkort først?

Bare til opplysning så sitter jeg på det hovedkortet nå som jeg hadde tenkt å bruke den deffekte brikken jeg mottok i dag på.

Bare med en Twinmos 256MB PC2700 (Reservebrikke). Den er forresten testa på alle slotts på hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...