Windoge Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fikk deffekt Corsair 512MB PC3200 brikke i posten for 2 uker siden. Den var deffekt ved ankomst. Returbrikken min kom derfor i dag, ENDA en deffekt brikke Har tapt ekstremt mye tid, kan komplett sende meg en ny brikke på forhånd denne gangen? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 det tror jeg du må spørre dem om Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ikke for å beskylde deg for noe, men at komplett.no sender 2 defekte brikker på rad høres helt utrolig ut. Enten så har de fått inn en ødelagt batch, eller så bor du i ett veldig statisk hus... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Enig med han over at det er mistenkelig at komplett klarer å sende 2 defekte minne brikker, har du prøvd dem i en annen maksin? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Enig med han over at det er mistenkelig at komplett klarer å sende 2 defekte minne brikker, har du prøvd dem i en annen maksin? Ja, og jeg har til og med firma som kan bekrefte at brikkene var ødelagt når de ble motatt. Har byggd over 10 pcer i løped av de 2 årene her og ingenting anet har slått feil enn denne. Bygged en PC for 1 uke siden med 2x 512MB Twinmos brikker, begge fungerte. Men nå har jeg ventet lenge på å få denne til å fungere, men på grunn av 2 deffekte brikker er det vanskelig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Skjønner jo at oddsen er lav, men dere skjønner vel at det er irriterende? Brikkene var ikke statiske de er testet på mer enn bare 1 hovedkort. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hehe, var ikke meninga å være spydig, men hva med å teste neste brikken du får på ett annet hovedkort først? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Hehe, var ikke meninga å være spydig, men hva med å teste neste brikken du får på ett annet hovedkort først? Bare til opplysning så sitter jeg på det hovedkortet nå som jeg hadde tenkt å bruke den deffekte brikken jeg mottok i dag på. Bare med en Twinmos 256MB PC2700 (Reservebrikke). Den er forresten testa på alle slotts på hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå