Avt Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jooohooo min første post Hva synest dere om designe på sida mi? Trenger litt tilbakemelding om hva jeg skal forandre på osv... også hva som er bra AvtNet Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) ikke verst.... synes faktisk at siden var helt fin, men kanskje sette litt mindre skrift på copyrighten ellers helt ok ....for all del IKKE ha reklame! Endret 19. mars 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg synes den var kul Har ikke mye peiling men synes den var bra. Litt kjedelig header men.... Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) ....for all del IKKE ha reklame! Hør hør Reklame er noe drit Endret 19. mars 2004 av mads89 Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ....for all del IKKE ha reklame! Hør hør Reklame er noe drit ...har hatt reklame en gang i tiden .... masse kritikk Lenke til kommentar
bernini Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Likte ikke gradient Likte ikke "standard" oppsett (Litt uorginalt, kan selvfølgelig bli bra) Likte ikke rammene (forskjellig bredde noen steder) Likte ikke copyright tekst Likte ikke at bakgrunnen slutter rett under siden Likte ikke menyen så godt ( Kan gjøres litt mer fancy ) Likte logoen ganske greit (Litt dårlig kvalitet på header?) Ellers ganske ryddig og greit Endret 19. mars 2004 av gordito Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 grei side, men bygger på veldig "standardopplegg" for enkle sider.. hvordan har du tenkt at innholdet i midten skal komme opp? iFrame eller include? dersom du skal bruke iFrame, kan du vel kanskje ta bort scroll-bar'en på selve siden (i og med at den passer fint til maksimert vindu i 1024x768) og etterhvert farge scrollbar'en. Når det kommer til logoen, så savner jeg noe i midten.. virker veldig tomt der. Men siden er en klar forbedring fra den gamle siden din iallefall. Copyright notisen bør endres til ditt navn istedenfor sidens url. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Meget bra at du har et fast fargespekter som du følger gjennom hele siden (blått og orange) Det med den bakgrunnen som slutter nede på siden, burde du fikse. Hvis du ikke ser det, er det kanskje fordi du har lav oppløsning på skjermen din. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fin side, men: -_Mye_ gradients -phukker seg litt i opera; bakgrunnen strekker seg ikke helt ned Logoen i header var snasen.. BTW: Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Grunnen til at bakgrunnen slutter brått er fordi du har satt et bilde som bakgrunn. Sett background-repeat:repeat-y; på den, så gjentar den seg i bunnen. Lenke til kommentar
Avt Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) ojojoj... takk for all tilbakemeldingen folkens. Har nå oppdatert siden... ser det betre ut nå? Foresten hva er gradient ? Endret 19. mars 2004 av Avt Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Foresten hva er gradient ? Det er de greiene som går over fra en farge til en annen ( fra blå til hvit i ditt tilfelle ) Endret 19. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Avt Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Likte ikke rammene (forskjellig bredde noen steder) Hva var gale med rammene? Der er kun 2 forskjellige bredder. Uten rammene så gjekk det litt for mye i et med bakgrunnen fann eg ut. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Foresten hva er gradient ? Gradering - Gradvis overgang fra en farge til en anna Hmm, og det blei litt for masse av dei. Grei nok side, men berre såvidt... Sett border-collapse: collapse; på tabellene dine, så du slipper at det blir dobbel border noken plasser Lenke til kommentar
bernini Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Likte ikke rammene (forskjellig bredde noen steder) Hva var gale med rammene? Der er kun 2 forskjellige bredder. Uten rammene så gjekk det litt for mye i et med bakgrunnen fann eg ut. Hmm, og det blei litt for masse av dei. Grei nok side, men berre såvidt...Sett border-collapse: collapse; på tabellene dine, så du slipper at det blir dobbel border noken plasser Det var det jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå