Just_blank26 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er det noen som vet om det kommer et Red Alert 3? Det er synd hvis hele Command and Conquer serien går dukken bare fordi Westwood ble kjøpt opp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Drit i Red Alert sier nå jeg. Gå tilbake til det originale C&C med rett stemning. C&C (I) og C&C - Tiberian Sun var genialt! Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 LarsP Skrevet 19/03/2004 : 17:16 Drit i Red Alert sier nå jeg. Gå tilbake til det originale C&C med rett stemning. C&C (I) og C&C - Tiberian Sun var genialt! Hva?? nei det syns jeg ikke. Red Alert er hakket bedre enn Tibetarian Sun. Men er det noen som har et svar på mitt opprinnelige spørsmål? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tviler på at Red Alert 3 kommer. Det virker som om EA konsenrerer seg om Generals nå. Dessuten tror jeg ikke at et annet studio kunne få fram den gode gamle Red Alert-feelingen... Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Tviler på at Red Alert 3 kommer. Det virker som om EA konsenrerer seg om Generals nå. Dessuten tror jeg ikke at et annet studio kunne få fram den gode gamle Red Alert-feelingen... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tiberian Sun var crap! (iallefall når det kom, er ikke sikkert på åssen det ble med updates) Var bare å bygge artillery som Nod, eller kjøre en gjeng med engineers med den mole-kjøretøyet bort i basen til fienden og gamet var over. Det orginale red alert var mye bedre. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Red Alert 2 er jo konge da. Jeg synes for all del av Red Alert 3 skal komme ut. Kjipt hvis vi ikke får se flere oppfølgere (f.eks C&C3 osv) mer. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det jeg liker best med RA2, er introen. COMMUNiST POWER. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Ååh, hvem kan vel glemme dr. Einsteins kommentar fra introfilmen... "Hiiitler izz... aft af zhe way..." ^^ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Ååh, hvem kan vel glemme dr. Einsteins kommentar fra introfilmen..."Hiiitler izz... aft af zhe way..." ^^ Det husker jeg også, fra RA1. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Red Alert I | Ingen over , Ingen ved siden av Føler at Generals blir det som kan måle seg best som en RA3 Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Generals gruser alle de tidligere..... La inn igjen RA2 og prøvde litt, men fan så kjedelig det var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå