Gå til innhold

Suger Corsair 512 MB DDR PC3200 brikkene?

Windoge

Anbefalte innlegg

Har et ganske irriterende problem her.. taper masse tid og masse portopenger på dette tullet.

Bestillte en Corsair 512MB PC3200 hos komplett.no, brikken var visstnok deffekt når jeg fikk den, fikk derfor ny brikke i retur etter mye irritabelt .. men men tenkte jeg.. og ny brikke fikk jeg.. jammen var den deffekt også.

Trodde Corsair skulle være bra minne jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har de Corsair brikkene selv, funker utmerket her. Men jeg kjenner til den frustrasjonen over å få utlevert en defekt vare.

For ca 3 uker siden kjøpte jeg en ny WD disk, den hviste seg å være helt død, fikk den levert tilbake noen timer etter jeg kjøpte den, men de i butikken skulle jo så klart teste den, og sa jeg skulle komme tilbake om noen dager å høre hva de fant ut, men jeg klarte å mase meg til å få de til å teste den med engang, for alt de trengte å gjøre var jo bare å plugge strøm i den å se at det ikke var liv, så jeg fikk ny der å da.

Men her er det utrolige, den nye disken jeg fikk var også defekt, den har vært ustabil, og i går tok den fullstendig kveld, så nå er den levert inn til testing, denne gangen må jeg vente frem til Torsdag før jeg kunne komme å høre hva de fant ut.

Endret av Kyrandian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...