funkweb Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Jeg fulgte denne tutorial på nettet: Internetmaster Da jeg kom til denne, og gjorde det helt samme. fikk jeg likevel error som han nevnte det med at vi skal huske passordet, og skrive det inn.. Da jeg starta opp MySQL Control Center, så fjernet jeg passordet.. så restarta jeg det... da får jeg generated error and will be glosed by windows. Har uinstallert programmet og på nytt.. men problemet er at den husker.. Har liksom lyst å begynne på NYTT. Edit: Sånn.. sorry det med linkene. Endret 19. mars 2004 av funkweb Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) *kremt* Den første linken linker til http://www.internetmaster.netfirms.com/, og den andre linken leder til et polsk? forum. EDIT: Kunne komme inn på det "manuelt". Gå inn på www.internetmaster.com, velg tutorial i menyen i topp. EDIT2: Prøvd å fjerne alle spor etter mySQL i registry? Endret 19. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå