Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny Trådløs Analog Telefon

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg visste rett og slett ikke hvor denne skulle postes, så den havnet her.

Det er mange med meg som har bestilt IP-Telefoni fra Telio, og igår fikk jeg mail om at adapteret mitt var utsendt og at jeg hadde det i løpet av få dager.

Spørsmålet mitt blir derfor:

Noen som kan anbefale en bra trådløs analog telefon?

Den må være mest mulig lik en mobiltelefon i menyer og knapper. (Hater disse dritttelefonene som jeg faktisk ikke har skjønt hvordan jeg ringer eller legger på med enda, hvor jeg ender med å trykke på alle knapper som kan se ut som vil fungere til dette formålet).

Prisklasse: 0-2000.

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siemens gigaset XXXX (velg og vrak)

Panasonic (husker ikkje modellnummer, sjå etter den med stor skjerm)

Fordelen med gigasettet er at du kan bruke mobilen din (forrutsat at du har ein simens av "riktig" modell) som ekstra håndsett. Har brukt det sjølv, og det er nesten heilt genialt.

Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg visste rett og slett ikke hvor denne skulle postes, så den havnet her.

Det er mange med meg som har bestilt IP-Telefoni fra Telio, og igår fikk jeg mail om at adapteret mitt var utsendt og at jeg hadde det i løpet av få dager.

Spørsmålet mitt blir derfor:

Noen som kan anbefale en bra trådløs analog telefon?

Den må være mest mulig lik en mobiltelefon i menyer og knapper. (Hater disse dritttelefonene som jeg faktisk ikke har skjønt hvordan jeg ringer eller legger på med enda, hvor jeg ender med å trykke på alle knapper som kan se ut som vil fungere til dette formålet).

Prisklasse: 0-2000.

Skal du ha en skikkelig rå; Trådløs telefon

Lenke til kommentar

Den Siemens telefonen der så ikke så ille ut :)

Mine erfaringer med Siemens er dessverre at den er alt for ulik en mobiltelefon i menysystem og knaper, men denne så faktisk ut til å ikke være så ille.

Finnes det en telefon med mulighet for tilkobling til PC, med digital telefonsvarer som blir lagret i *.wav for mat for eks?

Og at det går ann å programmere telefonen til å kun viderekoble mellom 08.00-16.00?

Har vært endel borti digitale telefoner, og dette er kanskje for mye å be om for en analog telefon :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...