Marius Horten Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 pappa kom for å "fikse" dataen min og greide å slette partisjonen på raid systemet mitt. Kan jeg da med Partition Magic eller noe liknende gjenopprette partisjonen uten å formatere diskene? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 partition magic må du kunne bruke før du begynner og bruke det..! gjorde det jeg og jeg fucka hele systemet og windowsen tok litt mye plass se!! hehe Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 pappa kom for å "fikse" dataen min og greide å slette partisjonen på raid systemet mitt. Kan jeg da med Partition Magic eller noe liknende gjenopprette partisjonen uten å formatere diskene? Bare les litt om programmet, jeg har selv ingen erfaring med det, så.....Men les om det, da finner du ut det meste Å han som hadde svart til dette emnet, kan roe seg ned på dem utropstegnene.. mvh Stian_A Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Nei. det går ikke. 99% sikker..mulig jeg tar feil Edit: Jeg fikk det iallefall ikke til. Endret 7. april 2004 av Lickmastr Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Denne er veldig feilpostet, passer i Annet om hardware, eller Lagringsmedier. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg