tuXy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Setter sammen min nye shuttle nå, men får ikke installert s-ata disken.. Det vil si jeg finner ikke noen valg i biosen, og når jeg setter inn win2k cd'en starter den men finner til slutt ikke noen disk så jeg må avslutte.. Og det fulgte ikke med noen diskett ellerno til HD'en som er en Seagate 160GB S-ATA. Noen som har noen råd ? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kopier driveren fra cd-rom'en og over til en diskett, så bruker du denne under installasjonen (trykk på F6 når installasjonsprogrammet ber om det, så får du mulighet til å legge inn driveren). Lenke til kommentar
tuXy Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Mener du driverne som fulgte med til hovedkortet da eller ? For det fulgte ikke noe cd med til HD'en... skal se om jeg finner driverne på HK cd'en Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 på cd rommen som følger med hovedkortet ligger det noen filer som du må legge på en diskett. Det er noen silicon image drivere til s-ata harddisken, siden win2k ikke har denne driveren og finner derfor ikke noen harddisk. Win xp har heller ikke disse driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå