MrLuni Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvordan kan eg nuke med net send ? skal gjøre det på CS spillere Lenke til kommentar
ratata Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 eg laga ein gong eit lite program i vb... men net send flooding er lame, so eg har teke fornuften til og forkasta heile driten. Du kan alltids bruka WSH og skriva eit lite script sjølv som gjer jobben. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hadde eg ikke vært så jævlig lei net send så skulle eg ha skrevet det inn her for deg... Finn noe annet å bruke tiden din på. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 lag en batfil? Lenge siden jeg har skrevet en batfil, men noe som dette: :start net send IP-ADRESSE aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goto start Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Husker jeg kunne det før. Enaste det blir brukt til nå er på Lan hvor vi sitter langt unna verandre og enkelte ikke har IRC eller liknende. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hm. Husk bare på muligheten for at folk kan bli sinte, spore deg opp og knekke nesen din i et par fillebiter. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 vel... det holder jo med 1 net send for at de får melding og cs(fullscreen) automatisk legges ned... psilocybe har et poeng... (det vet eg NESTEN av erfaring, stoppet i siste liten ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er ikke så fordømt vanskelig å finne ut hvem som spammer nettverket og HIVE HAM UT, for gjøken sitter stort sett og fniser. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Netsend er lame. Gjorde en gang....syns det var ræva kjedelig. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 gå inni cmd og skriv shutdown så kommer det opp en del masse som du skriver av (som du velger selv seff) send det på netsend til kisen og maskinen kan restartes eller slåes av (tror jeg) mvh Ballemann Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 er så sinnsykt lei Net send Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 lag en batfil?Lenge siden jeg har skrevet en batfil, men noe som dette: :start net send IP-ADRESSE aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goto start Nesten riktig, sånn som dette er det; :start net send IP MELDING goto:start Dette lagrer du som en .bat fil Lenke til kommentar
consilium Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 eller: :hoho net send /domain:(arbeidsgruppa du er i) (beskjed) goto hoho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå