pelsdyret85 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 pcen registrer ikkje hardiskane mine ka kan vere galt Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 De må bare formateres. Jeg hadde samme problemet....... Kjedlig..... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Du kan sikkert beskrive problemet litt bedre, ingen av oss som blir sure av den grunn. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 kjør fdisk eller bruk diskmanager i xp til å partisjonere dem før du formaterer dem www.windows.no har en fdisk guide oppstartsdisketter med fdisk fåes her www.bootdisk.com du skal haa win 98 bootdisk med ramdrive Eller du kan gjøre det i setup til xp. Finner du de fortsatt ikke så må du sjekke om kabler og jumpere er satt riktig Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Fixa de.. de va den NYE ide kabelen so følgte me den NYE hadisken eg kjøpte Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) pcen registrer ikkje hardiskane mine ka kan vere galt Er det S-ATA eller IDE? Endret 28. mars 2004 av Stian_A Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 pcen registrer ikkje hardiskane mine ka kan vere galt Jeg har en S-ATA her, men den er jo helt skrudd, jeg fikk ikke med driverne heller, man må ha diskett vettu, så det var en oppe i gata men navn: Magnus, fikk en gammel, men bra ollivetti-diskett stasjon, men den virka ikke da heller... Jeg vet ikke helt om det var svaret du søkte, men...? MVH: Stian_A Lenke til kommentar
hysing Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 ÜberN00bzors!!! når noe er galt med HDene i BIOS er det 3 ting som er murlig og bare de tre tingene. 1 strømmkabelen er løs eller funker ikke 2jumpere er feil plassert. 3 IDEkablen/satakablen sitter ikke skikkelig i. etter bios kan det være mye, men det er vel hovedsaklig manglende MBR= master boot record som folk sliter mest med. ellers er det generellt manglende OS eller sysfiler som er problemet. og husk på å ha skrudd på HDen til å boote i bios. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ÜberN00bzors!!! når noe er galt med HDene i BIOS er det 3 ting som er murlig og bare de tre tingene. Hihihi. Snakk om å være selvsikker og samtidig ta så grundig feil da Uansett, flyttes da jeg tviler på at du har overklokket diskene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå