bandit Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er ferdig med spellforce, noen som kan anbeafle et spill i samma sjangeren?? Mens jeg venter på første addon til Spellforce! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Spellforce er så vidt jeg vet både RTS og RPG. Du finner ikke begge deler i et spill, sannsynligvis, men disse kan anbefales: RTS: C&C: Generals, Warcraft III RPG: Morrowind: Elder Scrolls III Er ikke helt inne i disse sjangrene, men disse tre spillene likte jeg godt! Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Warlords Battlecry II er både RTS og RPG! Det er 2-d, men det er kjempebra, særlig multiplayer Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Gothic 2? Det er jo laget av folka bak spellforce. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Battlecry er greia for deg hvis du likte Spellforce, absolutt. Helt genialt konsept som dessverre ødelegges litt av en motor som ikke funker helt som den skal. Og hvis du er en av de fordømte grafikk-freakene så snur du nok på hælen, men det er jo ditt tap. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Du kan kanskje ta en titt på knight shift, det er litt i samme retningen. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Battle Mages ligner vel litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå