Danser_med_rever Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei... Prøvde nettopp å fjerne noen riper med en display polish og en bommullsdott, men nå har det blitt en slags flekk på skjermen som er gjennomsiktig, men litt hvitaktig... Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å fjerne den?? Hjelp meg! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Sandpapir.. Neida.... Uhm... Prøvd og bruke rødsprit eller noe.. jeg kan ingenting om display polish eller noe, men det kan jo funke.. :S Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 står vel på embalasjen hva som kan gjøres Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 ...Ja man skulle tro det, men det gjør det ikke. Skal prøve rødsprit... Hvis det ikke går, vet noen hvor man kan få ekstra originaldeksel til nokia 3300??? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 verksted eller hvilken som helst vanlig tele butikk (den har jo sånn quick skifte deksler (xpress on)) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Gni hardt og lenge. Hadde samme problemet for en stund tilbake. Gni hardt (nesten så glasset gir etter) i ca. 10 minutter så tenker jeg du merker forskjell. Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Gni hardt og lenge. Hadde samme problemet for en stund tilbake. Gni hardt (nesten så glasset gir etter) i ca. 10 minutter så tenker jeg du merker forskjell. Med polishen?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Gni hardt og lenge. Hadde samme problemet for en stund tilbake. Gni hardt (nesten så glasset gir etter) i ca. 10 minutter så tenker jeg du merker forskjell. Med polishen?? Nei, med sandpapiret. En gjennomsiktig hvitaktig flekk? Hva er det du bruekr mobilen din til da?? Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Flekken kom av polishen da, smartass Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 fått d vekk? du kan da alltid skifte glasset Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Eller bare hør på Swag, du har sikkert fått flekk fordi det ikke er gnidd godt nok inn i skjermen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå